فرماندار شهرستان بوشهر:

دفاع مقدس تصور حمله نظامی مجدد را در اذهان دشمنان محو کرد

«عباس جمشیدی» گفت: امروز به برکت دفاع مقدس تصور حمله نظامی دولت‌های معارض و معاند به ایران محو شده است و دشمنان جنگ اقتصادی را آغاز کرده‌اند.
کد خبر: ۳۶۲۸۴۵
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵ - 22September 2019

دفاع مقدس تصور حمله نظامی مجددا را در اذهان دشمنان محو کرد

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر،  «عباس جمشیدی» فرماندار شهرستان بوشهر، صبح امروز در نشست شورای اداری شهرستان بوشهر با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: همه ما دوران دفاع مقدس را  باید قدر بدانیم و در بزرگداشتن این ایام اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم.

وی گفت: از همه دستگاه‌ها انتظار می‌رود در سطح شهرستان در بزرگداشت این ایام به گونه‌ای عمل کنند که هر کس وارد شهرستان می‌شود، احساس کند که برای دفاع مقدس ارزش‌ قائل شده‌ایم.

فرماندار شهرستان بوشهر با بیان اینکه هرچند فشارهای ناعادلانه استکبار باعث ایجاد سختی‌هایی در پاره‌ای از مواقع شده است، ولی مردم شریف ایران با الهام و تاسی از دفاع مقدس عزت‌مند ایستاده‌اند و آن را با وابستگی متعفن گونه معاوضه نمی‌کنند، خاطرنشان کرد: اتهامات دشمنان  نشان‌دهنده پیروزی و اقتدار جبهه مقاومت است که محور آن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

جمشیدی با بیان اینکه دفاع مقدس برگ زرینی از همراهی و هم‌دلی مردم در گذر از شرایط سخت است، افزود: همه ما مدیون  شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های آنها هستیم و امروز وظیفه ماست که در این عرصه که در آن قرار گرفته‌ایم و شاهد این همه هجمه علیه کشور هستیم، مسئولانه و صادقانه پای کار و با عملکرد مطلوب خود مایه اعتماد و رضایتمندی مردم به نظام باشیم.

وی با اشاره به اینکه رزمندگان دفاع مقدس در زمان خود به مطلوب‌ترین شکل با گذر از جان و وابستگی‌ها نقش خود را ایفا کردند، تصریح کرد: اکنون وظیفه ما است که به عنوان خدمتگزاران ملت نقش خود را به خوبی ایفا کنیم.

فرماندار شهرستان بوشهر با بیان اینکه تجربه دفاع مقدس این را به ما نشان داد که هر گاه کیان کشور مورد تهاجم قرار بگیرد آحاد ملت فارغ از هر وابستگی نژادی، مذهبی و سیاسی با اتحاد به دفاع خواهند ایستاد، گفت: امروز که به برکت دفاع مقدس تصور حمله نظامی دولت های معارض و معاند به ایران محو شده است و جنگ اقتصادی را آغاز کرده‌اند.

جمشیدی تاکید کرد: با پای کار بودن ما، مردم در بروز شرایط سخت ضمن داشتن سعه صدر به کمک ما خواهند شتافت. همواره همین گونه بوده است و نمونه آن را در عدم توجه به دستگاه تبلیغاتی دشمنان در اغفال مردم و جدا کردن آنها از نظام و انقلاب می‌بینیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها