بیانیه اداره کل حفظ آثار کرمان به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس؛

در پرتو ولایت فقیه می‌توان هر دشمنی را به ورطه شکست کشاند

در بیانیه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس کرمان آمده است: رشادت‌های جوانان برومند این انقلاب و نظام نشان داد که با داشتن پشتوانه مردمی در پرتو ولایت فقیه می‌توان هر دشمنی را به ورطه نابودی و شکست کشاند.
کد خبر: ۳۶۲۸۴۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵ - 22September 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کرمان به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

امروز سی و یکم شهریور، مصادف با آغاز هفته دفاع مقدس در حالی که ملت ایران در زیر بیرق اسلام و تشیع و به رهبری فرزند حضرت زهرا (س) امام خمینی (ره)، انقلاب شکوهمند اسلامی را با تقدیم هزاران شهید به ثمر رسانده بودند؛ دست استکبار جهانی از آستین ایادی منطقه‌اش و در راس آن صدام ملعون بیرون آمد تا به خیال باطل خود این انقلاب را در نطفه خفه کند.

چه غافل بودند فرعونیان زمان که از همان آغاز تجاوز ددمنشانه ارتش تا بن دندان مسلح عراق و پشتیبانی‌های غرب و شرق بعثی به خاک میهن اسلامی، مردان و زنان این سرزمین عاشورایی با مددگرفتن از الطاف خفیه الهی و با تأسی از مولای خود ابا عبدالله الحسین (ع) فریاد هیهات من الذله سردادند و رهبری پیر فرزانه جهان در طول هشت سال دفاع مقدس خود چنان صحنه‌هایی از حماسه و ایثار آفریدند که عالمیان از این میزان پایمردی، شجاعت رشادت و از خودگذشتگی انگشت تحیر به دندان گزیدند.

آغاز هفته دفاع دفاع مقدس یادآور رشادت‌های مردم کشور ایران اسلامی است که با اتحاد و همبستگی ملی در دفاع از اسلام و با نثار خون پاک فرزندان این مرزو بوم که باعث شد مجاهدت‌های مثال زدنی آنها جاودانه شود.

رشادت های جوانان برومند این انقلاب و نظام نشان داد که با داشتن پشتوانه مردمی در پرتو ولایت فقیه می توان هر دشمنی را به ورطه نابودی و شکست کشاند.

ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک این ایام به محضر فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای "مدظله العالی"، ملت شهيد پرور ايران اسلامي و جامعه ایثارگری کشور، یاد و خاطره رشادت ها و از خودگذشتگی های شهیدان، جانبازان، آزادگان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشته و از خداوند متعال خواهان توفيق و ادامه راه شهيدان و حفظ دستاوردهای ارزشمند انقلاب برای دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها