گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شبکه قرآن و معارف سیما

همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، شبکه قرآن و معارف سیما ویژه برنامه‌هایی را به همین مناسبت به روی آنتن خواهد برد.
کد خبر: ۳۶۲۸۵۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷ - 22September 2019

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، تلاوت قاریان ممتاز قرآن کریم در مناطق جنگی از جمله برنامه‌های این شبکه است که در طول این ایام همه روزه در دو بخش و در ساعت‌های هفت صبح و 17 تقدیم مخاطبان خواهد شد.

«سوره‌های سرخ» عنوان دیگر برنامه شبکه قرآن و معارف سیما در هفته دفاع مقدس است که با محوریت معرفی شهدای قرآنی دفاع مقدس و مدافعان حرم هر روز حوالی ساعت 17:15 به روی آنتن این شبکه می‌رود.

تصاویری ناب از عملیات غرورآفرین والفجر 8 در دوران جنگ تحمیلی تحت عنوان «گنجینه آسمانی» در 9 قسمت همه روزه حوالی ساعت 8 در این ایام پخش می‌شود.

مستند «آخرین روزهای زمستان» که داستان زندگی سردار شهید غلامحسین افشردی (حسن باقری) را به تصویر می‌کشد از دیگر تدارکات شبکه قرآن و معارف سیما در این ایام است که هر شب ساعت 23:15 تقدیم علاقه‌مندان این نوع برنامه‌ها خواهد شد.

بیانات مقام معظم رهبری درباره دفاع مقدس و جنگ تحمیلی با عنوان «گنج جنگ» نیز در این ایام و در فواصل مختلف در کنداکتور پخش قرار گرفته است.

همچنین گزارش‌هایی از برنامه‌ها و مراسم‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سراسر کشور در برنامه «روزنه» و نیز گفت‌وگو با فرماندهان روحانی دفاع مقدس با موضوع ایستادگی از منظر قرآن در مستند «آسمانی‌ها» در ساعت 14 به روی آنتن می‌رود.

همچنین «قرآن در دفاع مقدس» با موضوع گفت‌وگو با اساتید و پیشکسوتان جامعه قرآنی هر روز ساعت 8:45 و «گنجینه عظیم» با به تصویر کشیدن خاطرات رزمندگان، عزاداری ها و حال و هوای جبهه‌ها در ایام محرم هر روز ساعت 14:45 از دیگر تدارکات شبکه قرآن و معارف سیما در این ایام است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها