همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس؛

«روشنای خاموش» از مجموعه «روزهای جنگ» به‌نشر منتشر شد

مدیرعامل به‌نشر از انتشار کتاب «روشنای خاموش» از مجموعه «روزهای جنگ» همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس توسط این انتشارات خبر داد.
کد خبر: ۳۶۲۸۵۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲ - 22September 2019

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «حسین سعیدی» مدیرعامل به‌نشر اظهار داشت: مجموعه «روزهای جنگ» تاکنون در شش جلد از گروه «کتاب‌های پروانه» انتشارات به‌نشر ویژه رده سنی نوجوانان و با موضوع دفاع مقدس منتشر شده است که این آثار در دسترس علاقه مندان قرار دارد.

مدیرعامل به‌نشر گفت: کتاب «روشنای خاموش» به قلم علی اکبر والایی که تصویرگری آن را پرویز حیدرزاده بر عهده دارد، روایتگر شش داستان مستقل می‌باشد که در یکی از داستان‌های این اثر با عنوان «نغمه پرواز» چند رزمنده به هنگام شناسایی، با چند عراقی مواجه می‌شوند و آن‌ها را اسیر می‌کنند، رزمنده‌ها از آنها محل امن خروج از منطقه را می‌پرسند، جاسم راه را نشان می‌دهد، اما غافل از اینکه یکی از اسیران عراقی، عضو حزب بعث است و او را به خاطر کمک به رزمنده‌ها، تهدید می‌کند. ناگهان همه اسیر می‌شوند اما در محل پادگان عراقی‌ها، جاسم و برخی از سربازان دشمن، دست به شورش می‌زنند و افسر بعثی را اسیر و از رزمنده‌های اسیر نیز می‌خواهند به لشکرشان بگویند که حمله کنند تا بدون درگیری آنجا را بگیرند.

سعیدی در ادامه افزود: داستان «جزیره تپه ماهورها» نیز روایتگر عده‌ای از رزمندگان اطلاعات ـ عملیات است که برای شناسایی، وارد جزیره دشمن بعثی شده‌اند و داخل تانکی سوخته، مخفی شده‌اند و دنبال راهی برای خروج از جزیره و رساندن اطلاعات ذی قیمت به فرمانده هستند.

وی خاطرنشان کرد: «روشنای خاموش» در 163 صفحه و در قطع وزیری و با تیراژ یک هزار نسخه شامل داستان هایی با عناوینی همچون «آن دو سیاهی لرزان»، «مرا کُشتی»، «شب حادثه»، «جزیره تپه ماهورها»، «نغمه پرواز» و «دست غیب» می باشد.

مدیرعامل به‌نشر در پایان با اشاره به دیگر عناوین مجموعه روزهای جنگ با نام های «آرزوی چهارم»، «پل جغاتو»، «وقتی در آغوش کوه بودیم»، «آب و زنجیر»، «مرد قورباغه‌ای» و «بهمن 65 » یادآور شد: «آرزوی چهارم» نوشته اکبر صحرایی، «پل جغاتو» تالیف مجید محبوبی، «وقتی در آغوش کوه بودیم» به قلم فاطمه فروتن، «آب و زنجیر» تالیف حسین قربانزاده اصفهانی و «مرد قورباغه‌ای» نوشته فرخنده حق شنو می‌باشد که هم‌اکنون در کتابفروشی‌های سراسر کشور در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد و جلد هفتم این مجموعه با عنوان «بهمن 65» در آینده‌ای نزدیک به چاپ می‌رسد.

علاقه‌مندان برای آگاهی از اخبار به‌نشر و مشاهده و تهیه سایر محصولات انتشارات آستان قدس رضوي می‌توانند به نشانی اینترنتی www.Behnashr.com یا فروشگاه‌های سطح شهر مشهد و نمايندگي‌های سراسر کشور مراجعه کنند؛ همچنین سامانه پیامکی به شماره 30003209 یا کانال اطلاع‌رسانی به‌نشر از طریق پیامرسان‌های بله و ایتا به آدرس @behnashr نیز از دیگر راه‌های برقراری ارتباط با این انتشارات است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها