استاندار البرز:

امروز نیروهای مسلح ایران معادلات منطقه را به نفع خود تغییر می‌دهند

استاندار البرز گفت: امروز به همت جوانان غیرتمند ایران مجهز به پیشرفته‌ترین سلاح‌های روز دنیاست و قابلیت این را دارد که پهپادهای پیشرفته آمریکایی را از راه دور کنترل و تصاحب کند و به این صورت معادلات منطقه را به نفع خود تغییر دهد.
کد خبر: ۳۶۲۸۵۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵ - 22September 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرج، صبح امروز به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس استان البرز همزمان با سراسر کشور شاهد رژه نیروهای مسلح در محل بلوار سرداران گمنام بود.

سردار سرتیپ دوم پاسدار «سید یوسف مولایی» فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در این مراسم اظهار داشت: تقارن هفته دفاع مقدس با محرم می‌تواند برای ما فرصتی باشد تا اوراق ارزشمند 8 سال دفاع مقدس را ورق بزنیم و به دارایی‌های ارزشمند خود بپردازیم.

مولایی افزود: نشان دهنده رابطه محرم و دفاع مقدس تاسی رزمندگان به حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است. نکته اثرگذار بر پیروزی‌ها و در نظر گرفتن شعار «ما پیروزیم» برای هفته دفاع مقدس به پشتوانه ماه محرم است.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) با اشاره به اینکه یکی از مهمترین الگوهای رزمندگان اسلام در طول دوران دفاع مقدس حضرت ابوالفضل العباس (ع) است، گفت: رزمندگان ما به تاسی از حضرت عباس (ع) پا به میدان نبرد حق علیه باطل گذاشتند. دلیل اینکه محبت ایشان در قلب همه و ارزشمند است شاید به این دلیل باشد که او دلاور و شجاع بود، اما دو شاخصه مهم بصیرت عمیق و استحکام در ایمان سبب پیروزی ایشان است.

این مسئول تصریح کرد: حضرت ابوالفضل (ع) تابعیت محض از ولی زمان خود داشت و این به آن معناست که اگر همه سربازان دقیقا پشت ولی خود حرکت کنند فقط یک ردپا وجود خواهد داشت. تابعان ولایت و مومنین در مقابل دشمن سخت و فولادین هستند و ترسی از سرزنش دشمنان در دل ندارند. محبت خداوند در قلب های آنان ریشه دوانده، آن‌ها با خدا هستند و خدا هم برای آنان خواهد بود.

در ادامه «عزیزالله شهبازی» استاندار استان البرز بیان داشت: مردم البرز سپاسگزار امنیت و اقتدار نیروهای مسلح در ایران و به ویژه استان البرز هستند.

وی افزود: در 31 شهریور 59 ما سلاح نداشتیم و جوانان ما با استفاده از ابتدایی ترین وسایل در مقابل هجوم دشمن ایستادند، اما امروز به همت جوانان غیرتمند ایران مجهز به پیشرفته‌ترین سلاح‌های روز دنیاست و قابلیت این را دارد که پهپادهای پیشرفته آمریکایی را از راه دور کنترل و تصاحب نماید و به این صورت معادلات منطقه را به نفع خود تغییر دهد.

استاندار البرز اظهار امیدواری کرد که با وجود جوانان شجاع و با استفاده از دانش روز دنیا، ایران عزیز روز به روز بر توان و قدرت علمی و نظامی خود بیفزاید.

پس از سخنرانی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز و استاندار البرز، یگان‌های مختلف نیروهای مسلح استان البرز از مقابل جایگاه رژه رفتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها