امام جمعه کرمان:

در آینده نزدیک شاهد فروپاشی استکبار جهانی خواهیم بود

امام جمعه کرمان گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران در اوج قدرت قرار دارد و به فضل خدا با شجاعت و قاطعیت هر چه تمام‌تر همه توطئه‌ها را خنثی خواهیم کرد و در آینده نزدیک شاهد فروپاشی استکبار جهانی و رژیم جعلی صهیونیستی خواهیم بود.
کد خبر: ۳۶۲۸۸۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷ - 22September 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، حجت الاسلام «حسن علیدادی سلیمانی» در مراسم رژه اقتدار نیروهای مسلح در کرمان اظهار داشت: امروز یکی از روزهای ماندگار و تاریخی در نظام جمهوری است و روزی است که یکی از بی‌رحمانه‌ترین و بزرگترین تهاجم ها علیه جمهوری اسلامی ایران شکل گرفت.

امام جمعه کرمان ادامه داد: این روز، روز بزرگمردی و حرکت مومنانه و دفاع جانانه این کشور را به یاد می‌آورد که در مقابل این تهاجم گسترده، ملت شجاع ایران و نیروهای مسلح در کنار هم ایستادند و آن را تبدیل به بزرگترین فرصت برای ایران اسلامی کردند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان گفت: ۳۱ شهریور یادآور جریان بزرگی است که ملت ایران با رهبری و  فرماندهی معظم کل قوا و امام عظیمشان توانست در سه گام بسیار بزرگ ایران را در بزرگترین جایگاه خود در تاریخ قرار دهد.

 وی عنوان کرد: گام اول دفاع جانانه ملت و نیروهای مسلح بود که باعث شد حجم تهاجم و اشغال کشور گسترده نشود و در گام دوم با هماهنگی، همراهی و حرکت مومنانه و در خط ولایت توانستند شهرهای اشغال شده را باز پس بگیرند و کشور را از این فتنه بزرگ نجات دهند. 

علیدادی سلیمانی افزود: در گام سوم پیروزی نهایی رقم خورد و آغاز حرکت جدید برای ملت عزیز ایران و نیروهای مسلح که توانستیم فرماندهی مقاومت و مبارزه علیه استکبار جهانی را بر عهده بگیریم.

وی تاکید کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران در اوج قدرت قرار دارد و مردم مومن، قدرشناس و نیروهای مسلح آماده و در خدمت فرماندهی معظم کل قوا هستند و از نظر روحیه، آمادگی و تجهیزات، نیروهای مسلح ما از قوی‌ترین نیروهای مسلح جهان است.

حجت السلام علیدادی سلیمانی گفت: امروز استکبار جهانی به صراحت اعلام کرده رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) جریان مقاومت در سراسر دنیای امروز را فرماندهی می‌کنند و به فضل خدا با شجاعت و قاطعیت هر چه تمام‌تر همه توطئه‌هایی که علیه این جریان مقدس وجود دارد را خنثی خواهیم کرد و در آینده نزدیک شاهد فروپاشی استکبار جهانی و رژیم جعلی صهیونیستی باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار