مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه:

دفاع مقدس مملو از سوژه‌های ناب و اتفاقات جذاب است

سردار «مراد علی محمدی» گفت: دفاع مقدس مملو از سوژه‌های ناب و اتفاقات جذاب است و نیازی به اغراق گویی راویان نیست، فقط کافی است راویان با اطلاعات دقیق و بدور از اغراق گویی واقعیت‌های دفاع مقدس را با بیانی زیبا به نسل جوان منتقل کنند.
کد خبر: ۳۶۲۸۹۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱ - 22September 2019

دفاع مقدس مملو از سوژه های ناب و اتفاقات جذاب است و نیازی با اغراق گویی راویان نیستبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرتیپ دوم پاسدار «مراد علی محمدی»  مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه امروز در کارگاه آموزشی مدیران کاروان های راهیان نور که در سالن شهدای اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان برگزار شد با تبریک سی و نهمین سالگرد هفته دفاع مقدس اظهار داشت: استان کرمانشاه  ظرفیت های خوبی برای اعزام کاروان های راهیان نور دارد که باید از این پتانسیل مهم برای جذب گردشگری دفاع مقدس استفاده کرد.

وی با اشاره به این که این استان در طول هشت سال دفاع مقدس 2700 شهید بمبارانی تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است، یاد آور شد: با وجود این که  شهر کرمانشاه همواره در معرض بمباران و موشک باران هواپیماهای رژیم بعثی بود، اما مردم شهر و دیارشان را ترک نکردند و با روحیه دادن به رزمندگان و تشویق آن ها نقش مهمی در پیروزی رزمندگان در جبهه های نبرد داشتند.

محمدی در ادامه از تدوین طرح پژوهشی  در خصوص مقاومت های اولیه استان کرمانشاه در جنگ خبر داد و گفت:  چهار سال کار پژوهشی حاصل این مجموعه است که پس از چاپ در اختیار روایت گران قرار خواهد گرفت.

وی افزود: دفاع مقدس مملو از سوژه های ناب و اتفاقات جذاب است و نیازی به اغراق گویی راویان نیست، فقط کافی است راویان با اطلاعات دقیق و بدور از اغراق گویی واقعیت های دفاع مقدس را با بیانی زیبا به نسل جوان منتقل کنند.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام «شمس الله جلیلیان» نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه  نیز با  اشاره به  اهدف دشمن از تحمیل جنگ هشت ساله به کشورمان گفت: به لطف خدا و رهبری خردمندانه حضرت امام خمینی و ایستادگی و مقاومت مردم و رزمندگان اسلام دشمن نه تنها موفق به  تحقق اهداف خود نشد بلکه این جمهوری اسلامی ایران بود که توانست انقلابش را به دنیا صادر کند و فرهنگ مقاومت و  دشمن ستیزی را در بین مردم منطقه و جهان اسلام رواج دهد.

 وی در ادامه  رمز پیروزی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس را اعتقاد مردم ایران به سه اصل حفظ پرچم سرخ حسینی، پرچم سبز مهدوی و ولایت فقیه دانست و افزود : تا زمانی که ملت ما بر این اصول استوار و معتقد باشند دشمن در چشم آن ها ضعیف  و ناتوان خواهد بود و پیروزی قطعی با ملت اسلام است.  

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار