کتاب‌های سوره مهر در مسیر میلیونی‌شدن

همزمان با هفته دفاع مقدس کتاب‌های پرفروش انتشارات سوره مهر تیراژ چندصد هزارتایی را پشت سر گذاشتند.
کد خبر: ۳۶۲۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۵ - 24September 2013

کتاب‌های سوره مهر در مسیر میلیونی‌شدن

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، کتاب «دا» که تا کنون 150 بار تجدید چاپ شدهاست، با 510 هزار نسخه فروش در صدر فهرست پرفروشترینهای انتشارات سوره مهر قرار دارد. این کتاب که برای اولین بار در سال 1387 به چاپ رسید، داستان مبارزه دختری 17 ساله در زمان محاصره خرمشهر توسط نیروهای عراقی است. این کتاب تا کنون به زبان انگلیسی ترجمهشده و در حال ترجمه به زبانهای اسپانیایی و اردو است.

کتاب «فرمانده من» که عنوان دومین اثر پرفروش انتشارات سوره مهر در حوزه دفاع مقدس را به خود اختصاص داده، تاکنون به چاپ 61 رسیده و 152 هزار نسخه از آن به فروش رفتهاست. این کتاب مجموعه خاطراتی نوشته رحیم مخدومی، احمد کاوری، داوودامیریان، علی اکبرخاوری نژاد، حسن گلچین، هادی جمشیدیان وعباس پاسیار از فرماندهان بزرگ دفاع مقدس است.
 
«نورالدین پسر ایران» نیز که به روایت خاطرات نورالدین عافی جانباز هفتاد درصد دوران دفاع مقدس است، با 137 هزار نسخه فروش رتبه سوم کتابهای پرفروش انتشارات سوره مهر در حوزه دفاع مقدس را داراست. این کتاب درحال ترجمه به زبان انگلیسی نیز میباشد.
 
چهارمین عنوان از فهرست پرفروشها را کتاب «بابانظر» با 127 هزار نسخه به خود اختصاص دادهاست. این کتاب که خاطرات «شهید محمدحسن نظرنژاد» است نیز تاکنون 51 بار تجدید چاپ شدهاست.
 
در نهایت در پنجمین عنوان پرفروشترینهای این انتشارات میتوان از کتاب «پایی که جاماند» یاد کرد.
خاطرات خودنوشت سید ناصر حسینیپور از دوران اسارت و روایت او از پایی که ناچار شد در اردوگاه رژیم بعث جا بگذارد تا کنون صد هزار نسخه فروش داشتهاست. این کتاب نیز در حال ترجمه به زبان اسپانیایی است.
 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار