فرماندار جوانرود:

دفاع مقدس اقتدار و عظمت ایران را به دنیا نشان داد

رستگار یوسفی گفت: در اوایل انقلاب اسلامی و در شرایطی که نیروهای سپاه و بسیج شکل نگرفته بودند با پشتیبانی استکبار، جنگی بر ما تحمیل شدکه نه تنها یک وجب از خاک میهن به دشمن واگذار نشد بلکه اقتدار و عظمت ایران به دنیا نشان داده شد.
کد خبر: ۳۶۲۹۰۴
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵ - 22September 2019

دفاع مقدس اقتدار و عظمت ایران را به دنیا نشان دادبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «رستگار یوسفی» فرماندار شهرستان جوانرود در آیین صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی جوانرود که در تیپ انصارالرسول (ص) این شهرستان به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: این دفاع در برابر زیاده خواهی های دشمنان باعث شد توطئه های مشترک آنها برای به زانو در آوردن ملت ایران به فرصتی برای توانمندی ایران اسلامی در عرصه های مختلف تبدیل شود.

فرماندار جوانرود گفت: در اوایل انقلاب اسلامی و در شرایطی که نیروهای سپاه و بسیج شکل نگرفته بودند با پشتیبانی استکبار، جنگی بر ما تحمیل شد که نه تنها یک وجب از خاک میهن به دشمن واگذار نشد بلکه اقتدار و عظمت ایران به دنیا نشان داده شد.

وی با اشاره به پیشرفت های ایران در زمینه های علمی، دفاعی، پزشکی، کشاورزی و صنعتی یادآور شد: ایران توانمندتر از گذشته در مسیر رشد و پیشرفت گام برمی دارد.

در ادامه سرتیپ دوم پاسدار « ناصز باباخانی» فرمانده تیپ انصارالرسول (ص) جوانرود نیز با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: در 31 شهریور 1359 رژیم بعث عراق به پشتیبانی استکبار جهانی و 30 کشور جهان جنگی بر کشورمان تحمیل کردندکه حاصلش خفت و خواری برای دشمنان و عزت و افتخار برای ملت ایران بود.

 باباخانی به تصرف و واگذاری بخشی از سرزمین ایران اسلامی در دوران قاجار و پهلوی اشاره کرد و افزود: در جنگ تحمیلی در سایه رهبری های امام راحل (ره) همت رزمندگان و پشتیبانی و وحدت و همدلی ملت یک وجب از خاک ایران اسلامی به دشمن واگذار نشد.

وی بیان داشت: اعلام می کنیم تا زنده ایم در رکاب رهبری از اسلام و قرآن، انقلابمان دفاع می کنیم و نمی گذاریم دستاوردهای 40 سال انقلاب که با مجاهدت بدست آورده ایم پایمال شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار