ادای احترام هنرمندان مازندران به شهدای گمنام

در اولین روز از هفته دفاع مقدس مدیرکل و کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و جمعی از هنرمندان استان به شهدای گمنام مرکز فرهنگی دفاع مقدس ادای احترام کردند.
کد خبر: ۳۶۲۹۱۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲ - 22September 2019

هنرمندان مازندران به شهدای گمنام مرکز فرهنگی دفاع مقدس ادای احترام کردندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، در اولین روز از هفته دفاع مقدس مدیرکل و کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و جمعی از هنرمندان استان به شهدای گمنام مرکز فرهنگی دفاع مقدس ادای احترام کردند.

«عباس زارع» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با تاکید بر مقام ارزشمند شهدای دفاع مقدس، پیروی از راه آنان را تضمین کننده سعادت دنیا و آخرت برشمرد و اظهار داشت: آنچه این شهدا از خود نشان دادند، رشادت‌هایی بی‌مانند بود که پوزه اجانب را به خاک کشید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران همچنین تصریح کرد: این اداره کل در نظر دارد فعالیت‌های فرهنگی معنوی مرتبط با دفاع مقدس را بیش از پیش مورد توجه قرار داده و هنر شهادت،  ایثار و مقاومت را مجدانه در تولید محتوایی فعالیت‌های خود بروز دهد.

همچنین این مقام مسئول به همراه کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، صبح امروز با حضور در یادمان شهدای این اداره کل نیز با اهدای گل از مقام والای شهدای فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز تجلیل کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار