استاندار مازندران:

نام شهدا در نامگذاری معابر و مکان‌ها در اولویت قرار بگیرد

«احمد حسین‌زادگان» با اشاره به اینکه مردم برای شهدا ارزش قائل هستند، گفت: در نام‌گذاری معابر و مکان‌ها، نام شهدا در اولویت باشد هر چند که تاکنون بوده است.
کد خبر: ۳۶۲۹۱۴
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰ - 22September 2019

نام شهدا در نامگذاری معابر و مکان‌ها در اولویت قرار بگیردبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «احمد حسین‌زادگان» استاندار مازندران در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت که امروز برگزار شد، اظهار داشت: اگر قرار است در این شورا سیاستگذاری شود، باید در حوزه فرهنگ با اولویت‌گذاری، هدفمند حرکت کرد.

وی خواستار بررسی اثربخشی برنامه‌های فرهنگی استان شد و اضافه کرد: باید به تناسب شرایط و اولویت‌ها در حوزه فرهنگ تصمیم‌گیری شود.

استاندار مازندران گفت: سنجش میزان اثربخشی فعالیت‌های فرهنگی می‌تواند در ارزیابی عملکرد و نحوه ایفای نقش آنها در جامعه موثر باشد.

حسین‌زادگان بر زمان‌بندی برای اجرای مصوبات این کارگروه تاکید کرد و افزود: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی طی دو هفته گزارشی از نحوه هزینه کرد بودجه فرهنگی دستگاه‌های اجرایی که دارای این ردیف بودجه‌ای هستند، ارائه دهد تا برنامه‌های آینده در مسیر هدفمندتر اجرایی شوند.

وی با اشاره به اینکه مردم برای شهدا ارزش قائل هستند، متذکر شد: در نام‌گذاری معابر و مکان‌ها نام شهدا در اولویت باشد هر چند که تاکنون بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار