امام جمعه تربت حیدریه:

جبهه مقاومت نظام سلطه را مستأصل کرده است

امام جمعه تربت حیدریه گفت: جبهه مقاومت الهام گرفته از انقلاب اسلامی است که از عاشورای حسینی متبلور شده و در جهان عظمت آفریده و نظام سلطه را مستأصل کرده است.
کد خبر: ۳۶۲۹۱۵
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸ - 22September 2019

به گزارش خبرنگار دفاع­‌پرس از تربت حیدریه، حجت­‌الاسلام «محمدرضا عصمتی» امام جمعه تربت حیدریه در دیدار با نیروهای مسلح مستقر در این شهرستان که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس انجام شد، اظهار داشت: امام خمینی (ره) در دو مرحله انقلاب کرد که مرحله نخست آن درونی، معنوی و در باطن و انقلابی ملکوتی بود و در پی آن انقلاب ملکی را هم ایجاد کرد.

وی تصریح کرد: اگر توصیه‌ها و وصیت‌نامه‌های شهدا را می‌شنویم، همه اینها جلوه ظاهری عظمت روح به خدا پیوسته و منبع هستی است که یقینا برخی از آثارش تجلی پیدا کرده است.

عصمتی افزود: باید بررسی کنیم آیا این هنر را داریم که خودمان را به این قله برسانیم و اگر داریم آیا می‌توانیم همه حادثه را به تصویر بکشیم.

امام جمعه تربت حیدریه ابراز داشت: یقینا ما عاجزتر از آنیم که بتوانیم حقیقت دفاع مقدس را تشریح کنیم، اما اگر نتوانستیم، باید ظاهر آن را به تصویر کشیده و آن را حفظ کنیم تا در مرحله اول برای خود ما و در ادامه برای آیندگان درس باشد.

امام جمعه تربت حیدریه تأکید کرد: دفاع مقدس به همه ملت‌های آزاده جهان آموخت که چگونه مدیریت دینی و رهبری صالح جامعه ظرفیت وجود انسان را به منصه ظهور رسانده و آن را به یک قدرت عظیم و غیر قابل شکست تبدیل می‌کند.

رییس حوزه علمیه تربت حیدریه در پایان گفت: جبهه مقاومت الهام گرفته از انقلاب اسلامی است که از عاشورای حسینی متبلور شده و در جهان عظمت آفریده و نظام سلطه را مستأصل کرده، که این ظاهری از نفس آزادگی انسان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها