رئیس سازمان بسیج پیشکسوتان خراسان رضوی:

هیچ جنگی در مقیاس دفاع مقدس نیست

رئیس سازمان بسیج پیشکسوتان خراسان رضوی گفت: طبق بررسی‌های انجام‌ شده از جنگ‌های ایران در طول تاریخ، هیچ جنگی در مقیاس دفاع مقدس نبوده است.
کد خبر: ۳۶۲۹۲۵
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴ - 22September 2019

مسئولان از فعالان اقتصادی و کارآفرینان حمایت همه جانبه داشته باشندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، سردار «علی‌اکبر گرمه‌ای» رئیس سازمان بسیج پیشکسوتان خراسان رضوی امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح مرکز خراسان شمالی اظهار داشت: طبق بررسی‌های انجام‌ شده از جنگ‌های ایران در طول تاریخ، هیچ جنگی در مقیاس دفاع مقدس نبوده است.

وی عنوان کرد: 36 کشور طی 8 سال به صورت مستقیم از صدام حمایت کردند اما مقاومت مردم، ایستادگی رزمندگان، شهدا و جانبازان آنچنان بود که در طول تاریخ 3 هزار ساله ایران سراغ نداریم.

گرمه‌ای با اشاره به توطئه‌های متعدد آمریکا علیه کشورمان، اعلام کرد: ایجاد جنگ‌های داخلی در بخش‌های مختلف کشور از جمله کردستان، ترکمن صحرا و بلوچستان، حمله طبس، کودتای نوژه نمونه‌هایی از این توطئه‌ها است.

این مسئول خاطرنشان کرد: امام خمینی از روز اول فرمودند این آمریکا هست که به ما حمله کرده و دست آمریکا از آستین صدام بیرون آمده و آمریکا از طریق عراق با کمک‌های مستقیم 36 کشور جهان به کشور ایران با انقلاب اسلامی که نوپا بود حمله و در 31 شهریور 1359 جنگ را آغاز کرد و این جنگ نابرابر 8 سال به طول انجامید و مردم با جان‌ودل از مرز و بوم دفاع کردند و از این جنگ پیروزمندانه بیرون آمدند.

رئیس سازمان بسیج پیشکسوتان خراسان رضوی با اشاره به جنگ اقتصادی تصریح کرد: امروز هم که در جنگ اقتصادی دشمن هستیم و باید با تمام وجود در صحنه حضور داشته باشیم.

این مسئول با بیان اینکه مردم همیشه و در تمامی دوران‌ها در کنار نظام بوده‌اند، گفت: مردم در این مقطع نیز نظام را تنها نخواهند گذاشت، مسئولان باید از فعالان اقتصادی و کارآفرینان حمایت همه جانبه داشته باشند تا بتوانیم از جنگ اقتصادی عبور کنیم، باید از شعارزدگی بیرون بیاییم و با برنامه‌های عملی، کشور را از بحران اقتصادی عبور دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار