به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

ویژه‌برنامه «در مسیر خورشید» در حرم شهدای گمنام ولایت برگزار می‌شود

ویژه‌برنامه‌های «سنگرهای آسمانی» و «در مسیر خورشید» همزمان با هفته دفاع مقدس در آستان مقدس شهدای گمنام ولایت برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۶۲۹۳۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴ - 22September 2019

برگزاری ویژه‌برنامه‌های «سنگرهای آسمانی» و «در مسیر خورشید» در حرم شهدای گمنام ولایت

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، آستان مقدس شهدای گمنام ولایت واقع در بزرگراه شهید بابایی، جنب دانشگاه افسری امام حسین (ع) همزمان با هفته دفاع مقدس، با برگزاری ویژه‌برنامه‌هایی با عنوان «سنگر‌های آسمانی» ویژه کودکان و نوجوانان و «در مسیر خورشید» ویژه عموم مردم، میزبان زائران شهدای گمنام است.

در همین راستا، «مهرداد پاکار» مسئول برگزاری این ویژه‌برنامه‌ها، در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، در تشریح برنامه «در مسیر خورشید»، اظهار داشت: ویژه‌برنامه «در مسیر خورشید» از چهارشنبه ۳ مهر به مدت سه شب بعد از نماز مغرب و عشاء، ویژه عموم مردم در آستان مقدس شهدای گمنام ولایت برگزار می‌شود که در آن گوشه‌ای از عملیات‌های دوران دفاع مقدس و عصر عاشورا برای مردم به نمایش درخواهد آمد تا پیوندی میان دفاع مقدس و عاشورا برای مردم تداعی شود.

وی افزود: همچنین در این مراسم، گوشه‌ای از حماسه‌های رزمندگان مدافع حرم مخصوصا شهید «محسن حججی» در این مراسم برای مردم بازسازی می‌شود و بعد از پایان برنامه، پذیرایی از حاضران به‌صورت موکب‌های اربعین حسینی (ع) صورت می‌گیرد تا حال و هوای پیاده‌روی اربعین برای آن‌ها تداعی شود.

پاکار خاطرنشان کرد: از این جهت عنوان «در مسیر خورشید» برای این برنامه انتخاب شده است که دفاع مقدس، محور مقاومت و اربعین حسینی، مقدمه‌ای برای ظهور حضرت، ولی عصر (عج) هستند.

بازسازی عملیات‌های دفاع مقدس برای کودکان و نوجوانان

وی همچنین در شریح ویژه‌برنامه «سنگر‌های آسمانی» گفت: این برنامه ویژه کودکان و نوجوانان است که هرشب قبل و بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.

پاکار تصریح کرد: در این برنامه، گوشه‌ای از عملیات‌های دوران دفاع مقدس بازسازی شده است و کودکان و نوجوانان به‌عنوان یک رزمنده در این عملیات‌ها، ایفای نقش می‌کنند.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها