نخستین سالگرد شهادت کودک خردسال «محمدطاها اقدامی» برگزار می‌شود

با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده شهدای اصفهان و خوزستان آیین بزرگداشت نخستین سالگرد شهادت کودک خردسال «محمدطاها اقدامی» از شهدای مظلوم عملیات تروریستی 31 شهریور اهواز در زادگاهش برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۶۲۹۶۴
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۲ - 22September 2019

نخستین سالگرد شهادت کودک خردسال شهید«محمدطاها اقدامی» برگزار می شود

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده شهدا آیین بزرگداشت نخستین سالگرد شهادت کودک خردسال «محمدطاها اقدامی» از شهدای مظلوم عملیات تروریستی 31 شهریورم اهواز در زادگاهش برگزار خواهد شد.

این مراسم روز پنجشنبه چهارم مهر از ساعت 18 آغاز می‌شود و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان اسلام، نیروهای نظامی و انتظامی و مردم استان اصفهان و استان خوزستان در آن شرکت می‌کنند.

آیین بزرگداشت سالروز شهادت کودک خردسال «محمدطاها اقدامی» از شهدای مظلوم عملیات تروریستی 31 شهریور اهواز در کنار تربت پاکش واقع در استان اصفهان، شهرستان شاهین‌شهر و میمه، بخش میمه، روستای ازان، امامزاده سیده صالحه خاتون(س) برگزار می‌شود و حاضران به مقام شامخ شهدا ادای احترام می‌کنند.

کودک خردسال شهید «محمدطاها اقدامی» فرزند سعدالله است که در تاریخ چهارم آبان سال 1392 در اصفهان دیده به جهان گشود. پدرش در ارتش مشغول خدمت است و به دلیل ماموریت پدر از اصفهان به استان خوزستان و شهر اهواز مهاجرت کردند.

محمدطاها در روز شنبه 31 شهریور سال گذشته به منظور تماشای رژه نیروهای مسلح استان خوزستان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس به همراه خانواده در بلوار قدس اهواز حضور یافت که هدف تیر کین تروریست‌های کوردل قرار گرفت و به همراه 22 نفر دیگر به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها