به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت گرفت؛

دیدار با خانواده شهیدان «رشیدی فر و دهقان اشکذری»

به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس عصر امروز مدیر کل و مسئول امور بانوان اداره کل حفظ آثا رو نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد با همسر و مادر شهیدان رشیدی فر و خواهر شهید دهقانی اشکذری دیدار و گفت‌وگو کردند.
کد خبر: ۳۶۲۹۶۵
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۲ - 22September 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، سرتیپ دوم پاسدار «رضا هدایتی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد و «فاطمه ذاکری» مسئول سازمان نشر آثار و مشارکت زنان در دفاع مقدس یزد به مناسبت آغازین روز از هفته دفاع مقدس عصر امروز با خانم دهقان اشکذری همسر شهید «داود رشیدی فر»، مادر شهید «حسین رشیدی فر» و خواهر شهید «احمد دهقان اشکذری» دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس یزد تحمل و استواری خانواده شهدا را ستود و اظهار داشت: امیدوارم مردم و مسئولین راه و تفکر شهدا را ادامه دهند.

وی که از همرزمان شهید «احمد دهقان اشکذری« بوده است با اشاره به خاطراتش افزود: روحیه خاص و نوع رفتار این شهید زبانزد خاص و عام بود.

سرتیپ دوم پاسدار هدایتی ادامه داد: این شهید ابتدا اسیر و بعد توسط عراقی ها به شهادت رسید و سال ها مفقود الاثر بود.

مدیر کل حفظ آثا ر و نشر ارزش های دفاع مقدس یزد از این بانوی ایثارگر درخواست کرد: روحیه اش را حفظ کند و برای هدایت و آگاهی نسل جوان، صفات این سه شهید را بیان کند.

دیدار با خانواده شهیدان «رشیدی فر و دهقان اشکذری»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار