مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی:

شناخت شهدا باعث می‌شود در فضای غبارآلود حق را از باطل تشخیص دهیم

«سردار اصغر عباسقلی‌زاده» گفت: به‌راستی با تأسی از شهیدان می‌شود در راه غبارآلود حق را از باطل تشخیص داد.
کد خبر: ۳۶۲۹۸۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۶ - 22September 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «اصغر عباسقلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان امروز در آئین افتتاح نمایشگاه هفته دفاع مقدس آذربایجان شرقی، اظهار داشت: با گذشت سال‌ها از دفاع مقدس همچنان ملت ایران و جهانیان از این رویداد به نیکی یاد می‌کنند و آن را نماد اقتدار و غیرت ما می‌دانند.

وی خاطرنشان کرد: پیروزی ایران اسلامی بر مستکبرین عالم، عموم جهانیان را به تعجب وا داشت چراکه آنان انتظار چنین مقاومتی را در برابر تجهیزات و قوای انسانی دشمن نداشتند.

یادگار دوران دفاع مقدس با اشاره به جمله ناب حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه تاریخ به‌جز صدر اسلام جوانانی مثل جوانان ما سراغ ندارد، تاکید داشت: جوانان امروزی نیز راه شهدا را ادامه می‌دهند و ما نمونه آن را در جبهه مقاومت اسلامی و شهادت مدافعان حرم دهه هفتادی دیدیم.

وی تصریح کرد: جوانان انقلابی ایران با الگوپذیری از حضرت امام، رهبر انقلاب و رزمندگان عاشورایی باعث افتخارآفرینی در طول 40 سال اخیر شده‌اند.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان شهدا را شمع محفل بشریت خواند و با بیان اینکه شناخت شهدا راهگشای تمامی مسایل خواهد بود، ابراز داشت: به‌راستی با تأسی از شهیدان می‌شود در راه غبارآلود حق را از باطل تشخیص داد.

وی در پایان سخنان خود از مردم و مسئولین خواست در راستای معرفی شهدا به عنوان الگو و اسوه‌ی نسل آینده کوشا باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها