واعظی:

ثبات و امنیت کشور مدیون رشادت‌های شهدا و رزمندگان است

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: ثبات و امنیت و استقلال امروز کشورمان، بی‌تردید مدیون رشادت‌های شهدا، جانبازان، آزادگان و تمام رزمندگان و اتحاد ملت در روز‌های دفاع مقدس است.
کد خبر: ۳۶۲۹۹۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۵ - 22September 2019

ثبات و امنیت کشور مدیون رشادت‌های شهدا و رزمندگان استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «محمود واعظی» رئیس دفتر رئیس جمهور در صفحه شخصی خود مطلبی به مناسبت هفته دفاع مقدس منتشر کرد که متن آن به شرح زیر است:

«31 شهریور هر سال سرآغاز هفته‌ای است که به نام دفاع مقدس مزین شده؛ این نام، یادآور رشادت‌هایی است که در هشت سال مجاهدت دلیران و رزمندگان این مرز و بوم در تاریخ ایران و جهان ثبت شده و می‌تواند الگویی برای تمام روز‌های ما باشد. در روز‌هایی که نهال انقلاب تازه جوانه زده بود، بدخواهان ایران جنگی تمام‌عیار و ظالمانه را بر ملت ایران تحمیل کردند تا بعد از انقلاب کام شیرین مردم را تلخ کنند، اما ملت ایران برای دفاع از استقلال کشور که از دستاورد‌های انقلاب بود، بار دیگر به میدان آمدند و در برابر دشمن متجاوز جان خود را کف دست گذاشتند و اجازه ندادند نه ذره‌ای از خاک این کشور به دست دشمن افتد و نه استقلال ارزشمند کشور دچار خدشه شود.

کار بزرگ دلیران ایران در دفاع مقدس از آن جهت ماندگار شد که رزمندگان ما در نبردی مقابل تمام قدرت‌های دنیا ایستادگی کردند؛ ارتش عراق در آن روز‌ها پشتیبانی نظامی و تسلیحاتی تمام دنیا را با خود داشت و رشادت‌های رزمندگان کشورمان، در جنگی نابرابر، تاریخ‌ساز شد. علاوه بر آن همراهی و همدلی مردم نیز در پشت جبهه توانست روحیه‌ای دو چندان به جبهه‌های نبرد روانه کند تا همه در کنار هم در جایگاه یک ملت واحد آن پیروزی‌ها را تجربه کنیم.

ثبات و امنیت و استقلال امروز کشورمان، بی‌تردید مدیون رشادت‌های شهدا، جانبازان، آزادگان و تمام رزمندگان و اتحاد ملت در روز‌های دفاع مقدس است؛ امروز می‌توانیم در برابر تمام توطئه‌های بدخواهان ملت همان الگو را سرلوحه خود قرار دهیم.»

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها