فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

رزمندگان اسلام با خون خود واژه مقدس مقاومت و شهامت را معنا کردند

سردار گشتاسبی گفت: رزمندگان اسلام جانانه در صحنه رزم و دفاع با نثار خون، جان و مال خود توانستند در مقابل دشمنان ایستادگی کنند و واژه مقدس مقاومت و شهامت را معنا کردند.
کد خبر: ۳۶۲۹۹۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۲ - 22September 2019

واژه دفاع مقدس فقط شایسته ملت ایران استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، سردار «امان‌الله گشتاسبی» فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان امشب در برنامه تلویزیونی زنده «دفاع ادامه دارد» با بیان اینکه دفاع مقدس ما بعد از 40 سال و تا تسلیم شدن دشمنان استکباری تداوم دارد، اظهار داشت: واژه مقدس دفاع فقط شایسته ملت شجاع، مومن، انقلابی، ولایی، مبارز، همیشه در صحنه ایران اسلامی بوده که جانانه در صحنه رزم و دفاع آمدند و با نثار خون و جان و مال خود توانستند در مقابل دشمنان ایستادگی کنند و واژه مقدس مقاومت و شهامت را معنا کردند.

سردار گشتاسبی افزود: واژه دفاع از آنجا مقدس است که هر کشور و ملتی که آب و خاک و سرزمین و ارزشهایش مورد تهاجم یک یا چند کشور متخاصم قرار بگیرد و به دنبال آن ملت آن سرزمین با تمام وجود با دشمنان به مقابله می‌پردازند.

وی ادامه داد: رزمندگان ما و ملت ما و جوانان ما با تبعیت از فرامین امام راحل و با روحیه ولایت مداری از اعتقادات و کیان و ارزشهای خود، انقلاب و نظام اسلامی خود صیانت کردند و در همین راستا با شکل گیری لشکر 41 ثارالله و دیگر گردان‌ها مردم سیستان و بلوچستان همگام با سایر اقشار ملت مبارز ایران سربلند با دشمنان اسلام و کشور به مقابله برخاستند و هم اینک نیز بعد از گذشت چهار دهه شاهد مقاومت و ایستادگی و مبارزه ملت ایران با جبهه‌های استکباری هستیم.

فرمانده سپاه سلمان اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران از همان سالهای آغازین با موج مخالفت‌های استکبار و ایادی دست نشانده شان مواجه شده‌اند، اما همچنان با ویژگی اخلاص و ولایت مداری و با برخورداری از تجربه دفاع مقدس و به برکت همراهی با امام راحل و رهبری معظم انقلاب اسلامی با دشمنان قسم خورده مقابله می‌کنند.

این مسئول گفت: دشمنان اسلام و کشور با وضع تحریم‌های ظالمانه، فشار و تهدید و انواع توطئه‌های مختلف در چهار دهه اخیر بر ملت مبارز ایران سربلند ظلم کرده‌اند، لذا در گام دوم انقلاب و بعد از گذشت چهار دهه همه اقشار جامعه اعم از مدیران و مسئولان موظف هستند با شناخت و آگاهی و بصیرت داشتن و تبعیت از ولایت فقیه دشمنان اسلام و کشور را از رسیدن به اهدافشان ناکام کنند.

سردار گشتاسبی با اشاره به اینکه ویژگی و شاخصه این نظام اسلامی برخورداری از رهبری عالی قدر در سالهای نخستین انقلاب حضرت امام راحل و در ادامه مسیر مقام معظم رهبری سکاندار این کشتی بوده که دشمنان را از رسیدن به اهداف شوم شان ناکام گذاشته است، افزود: ولایت مداری و حفظ و تقویت وحدت و انسجام اسلامی از رازهای برجسته موفقیت در مقابل دشمنان بوده که همه این خصیصه‌ها در ملت بزرگ ایران نهفته است.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: برنامه‌های اجرایی هفته دفاع مقدس در ۹ مولفه، ۵۵ عنوان و یک هزار و ۲۰۰ برنامه در استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار