دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس استان البرز:

جوانان امروز خیلی تواناتر از جوانان دوران دفاع مقدس هستند

دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس استان البرز با اشاره به جایگاه قدرتمند ایران در منطقه گفت: جوانان امروز خیلی تواناتر از جوانان دوران دفاع مقدس هستند و با تکیه بر علم و دانش با مسائل روز برخورد می‌کنند.
کد خبر: ۳۶۳۰۳۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰ - 23September 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرج، سردار سرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان البرز در مرکز خبر صدا و سیمای استان البرز حضور یافت و در برنامه نشست خبری به تشریح برنامه های اجرایی هفته دفاع مقدس استان البرز پرداخت.

دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس استان البرز با اشاره به جایگاه قدرتمند ایران در منطقه اظهار داشت: جوانان ما امروز خیلی تواناتر از جوانان دوران دفاع مقدس هستند و با تکیه بر علم و دانش با مسائل روز برخورد می کنند.

وی افزود: جوانان ما در حال حاضر آمادگی بسیار بالایی برای دفاع از نظام و انقلاب دارند و باید بیشتر از گذشته به آن ها اعتماد کرد. امروز مانند دوران دفاع مقدس می بایست از جوانان در جایگاه های اجرایی کشور استفاده کنیم، چون تاریخ ثبت کرده است که هرجا کار را به جوانان سپردیم موفق و پیروز بوده ایم.

در ادامه نشست خبری اسلامی برنامه های فرهنگی و پژوهشی در حال اجرای اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان البرز را تشریح کرد و توضیحاتی در مورد روند ساخت پروژه ملی مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان البرز ارائه کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار