زنگ مقاومت در خاش نواخته شد + تصاویر

همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با حضور امام جمعه، فرماندار، فرماندهان سپاه، نیروی انتظامی و مدیران و اقشار مختلف مردم و خانواده‌ها زنگ مقاومت به صورت نمادین در دبستان شاهد معماران دادگر خاش به صدا درآمد.
کد خبر: ۳۶۳۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴ - 23September 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با حضور امام جمعه، فرماندار، فرماندهان سپاه و انتظامی و مدیران و اقشار مختلف مردم و خانواده‌ها زنگ مقاومت به صورت نمادین در دبستان شاهد معماران دادگر خاش به صدا درآمد.

حجت الاسلام «غلامرضا دهقان» امام جمعه خاش در این مراسم گفت: همزمانی شروع سال تحصیلی در مدارس و دانشگاهها با هفته دفاع مقدس یک اتفاق مبارک برای معرفی ارزشهای جنگ تحمیلی هشت ساله و بیان رشادتهای رزمندگان اسلام در آن دوران سخت بوده که ملت ایران در آن با مقاومت جانانه خود عزت و افتخار کسب کرده‌اند.

وی افزود: حضور فرماندهان جنگ و راویان دفاع مقدس در مدارس گامی مهم برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل های جدید و آینده سازان جامعه است.

امام جمعه خاش ادامه داد: دفاع مقدس یک گنجینه بسیار مهم و ظرفیتی ارزشمند برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده که در گام دوم انقلاب باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام دهقان اظهار داشت: تحصیل علم و دانش در کنار آموختن آموزه‌های دینی و ارزشهای دفاع مقدس به عنوان یک نیاز اساسی در کشور بوده که باید به این مباحث در خانواده‌ها و جامعه و از سوی مسئولان اهمیت داده شود.

نظیر اینگونه برنامه ها در سطح دانشگاههای خاش هم برگزار شد.

فرماندار و مدیران شهرستان خاش هم با برپائی میزهای خدمت به برخی مطالبات مردمی در خاش و نوک آباد پاسخ دادند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار