استاندار هرمزگان:

هفته دفاع مقدس سرمایه معنوی و دفاعی ملت بزرگ ایران است

«فریدون همتی» در بازدید از نمایشگاه هفته دفاع مقدس در بندرعباس گفت: ملت ما با تکیه بر تجربیات دوران دفاع مقدس توطئه‌های جدید دشمن را خنثی کرده و با اقتدار به پیش می‌رود.
کد خبر: ۳۶۳۰۵۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹ - 23September 2019

هفته دفاع مقدس سرمایه معنوی و دفاعی ملت بزرگ ایران استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بندرعباس، «فریدون همتی» استاندار هرمزگان در بازدید از غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در نمایشگاه بزرگ هفته دفاع مقدس بندرعباس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس سرمایه معنوی و دفاعی ملت بزرگ ایران است و ما در تاریخ ایران مشابهی نداریم که در یک جنگ به مدت هشت سال مورد تهاجم قرار گرفته و مردم اینگونه از کشور دفاع کنند.

استاندار هرمزگان افزود: همه آحاد و اقشار مردم، همه صنوف در همه جا شهر و روستا در دوران دفاع مقدس با با جنگ گره خورده و مشغول دفاع بودند و این مقاومت نیز با الهام از اسلام و قیام امام حسین (ع) شکل گرفت و تبدیل به یک سرمایه معنوی و دفاعی برای تمام تاریخ این سرزمین شد.

این مسئول متذکر شد: نقطه مهم دیگری که در دفاع مقدس ما وجود داشت، تبعیت تمام مردم از رهبری معنوی شان است زیرا برای مدیریت جنگی که با پشتیبانی استکبار جهانی و کشورهای منطقه به صدام اورا تا دندان مسلح کرده بود، اطاعت از یک رهبر ضروری است.

همتی بیان داشت: البته هر جنگی خسارت‌هایی دارد ولی دفاع مقدس ما برکاتی هم برای کشور داشت و ما در حالی وارد چهلم و یکمین سال انقلاب اسلامی شدیم که خود، یکی از برکات  دفاع مقدس است و با تکیه بر تجربیات همان دوران توطئه‌های جدید دشمن را هم خنثی کرده و با اقتدار به پیش می‌رویم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار