مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس سمنان:

دفاع مقدس گنجینه بزرگی از رشادت‌ها و پایمردی رزمندگان اسلام است

«محمدحسن سلامی» گفت: دفاع مقدس گنجینه بزرگی از رشادت‌ها، سلحشوری‌ها و پایمردی‌های رزمندگان اسلام است که شاید هیچگاه نتوانیم تمامی این رشادت‌ها را به قلم یا به تصویر بکشیم.
کد خبر: ۳۶۳۰۸۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸ - 23September 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، سرهنگ «محمدحسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان امروز در جمع کارکنان اداره برق استان اظهار داشت: تلاش مخلصانه کارکنان برق می تواند به عنوان یک الگوی جهادی سر لوحه کارکنان جوان فعلی قرار گیرد.

سلامی گفت: دفاع مقدس نقطه اوج انقلاب اسلامی است و نظام مقدس جمهوری اسلامی هنوز از این ذخیره استفاده می کند. برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس به عنوان نقطه اوج باید تحرک ویژه داشته باشید.

وی با بیان اینکه جانبازان و ایثارگران به عنوان سرمایه های انقلاب الگوی نسل جوان جامعه هستند ادامه داد: جانبازان، ایثارگران صاحبان انقلاب اسلامی بوده و نسل جوان جامعه باید از این قشر الگو بگیرند.

سلامی خاطرنشان کرد: امروز نیز جوانان جامعه باید از روحیه جهادی جوانان ابتدای انقلاب الگو گرفته و روحیه جهاد و ایثار داشته باشند و همچون آنها در همه زمینه‌ها به جهاد بپردازند.

این مسئول گفت: دفاع مقدس گنجینه بزرگی از رشادت‌ها، سلحشوری و پایمردی رزمندگان اسلام است که شاید هیچگاه نتوانیم تمامی این رشادت‌ها را به قلم یا به تصویر بکشیم.

وی ادامه داد: هفته دفاع مقدس متعلق به همه ملت ایران است و ارج نهادن به فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه انقلابی و دینی مسئولان است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سمنان از رموز موفقیت‌های سال های حماسه و دفاع گفت و بیان داشت: رمز پیروزی‌های ما با وجود سختی‌ها و مشکلات فراوان، ایمان، ایثار و ولایت‌پذیری نیروهای ایثارگر حاضر در جنگ بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار