فرمانده سپاه نینوا گلستان:

سازمان، عمل و محتوای دفاع مقدس، عاشورایی بود

سردار «حسین معروفی» فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: دفاع ما یک دفاع نظامی نبود که با یک سناریو نظامی آن را تعریف کنیم، بلکه دفاعی بود که در سازمان، عمل و محتوایش فرهنگ عاشورایی قرار داشت.
کد خبر: ۳۶۳۱۰۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱ - 23September 2019

به گزارش دفاع‌پرس از گرگان، همایش استانی «حماسه مقاومت» با حضور سردار «حسین معروفی» فرمانده سپاه نینوا گلستان، مدیرکل امور بانوان استانداری گلستان و جمعی از بانوان رزمنده استان در دانشگاه فنی و حرفه ای دختران مائده گرگان برگزار شد.

سازمان، عمل و محتوای دفاع مقدس، عاشورایی بود

در این مراسم فرمانده سپاه نینوا گلستان اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی با هدایت شخصیت جاه طلبی به نام صدام، جنگ نابرابری را علیه ایران به راه انداختند.

وی افزود: هر موجودی در برابر تهاجم دشمن از خود دفاع می‌کند و برای ما که مسلمان و شیعه هستیم، دفاع با چارچوب ارزش‌های اسلامی واجب است و در دین ما به عنوان جهاد از آن تعریف می‌شود.

سردار معروفی گفت: دفاع مقدس دفاعی جانانه با فرهنگ عاشورا بود، چون ما هشت سال عاشورا را تکرار کردیم؛ دفاع ما یک دفاع نظامی نبود که با یک سناریو نظامی آن را تعریف کنیم، بلکه دفاعی بود که در سازمان، عمل و محتوایش فرهنگ عاشورایی قرار داشت.

 فرمانده سپاه نینوا گلستان بیان داشت: امروز ملت ایران آبرودار اسلام و عزتمند است و از هر نژاد و قومی که باشند برای دفاع از سرزمین خود در یک جبهه قرار می‌گیرند و این ملت، ملت هوشمند است.

در پایان این مراسم چاپ هفتم کتاب «بچه های حاج قاسم» رونمایی و معرفی شد.

سازمان، عمل و محتوای دفاع مقدس، عاشورایی بود

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها