حجت‌الاسلام محمدحسنی:

باید دفاع مقدس را مثل عاشورا زنده نگه داریم

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: باید برای بهتر و پرشورتر برگزار کردن گرامیداشت هفته دفاع مقدس فکر اساسی‌تر کنیم و دفاع مقدس را مثل عاشورا زنده نگه داریم.
کد خبر: ۳۶۳۱۵۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰ - 23September 2019

باید دفاع مقدس را مثل عاشورا زنده نگه داریمبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع نمازگزاران کوی سازمانی والفجر لشکر 23 پرندک، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: دفاع مقدس در بُعد ویرانی‌ها و داغ‌دار کردن جمع کثیری از خانواده‌های معزز شهدا، تلخ بود؛ اما در کنار این تلخی‌ها ثمرات شیرین و برکات ارزشمندی نیز داشت.

وی با بیان اینکه ما در جنگ آموختیم که چگونه از حیثیت، آبرو، شرف، خاک و ناموسمان دفاع کنیم، افزود: ما در هشت سال دفاع مقدس با صبر، مقاومت، توکل و ایمان به خدا در مقابل قدرت‌های بزرگ ایستادیم و داشته‌های خود را حفظ کردیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تاکید کرد: صدام (رئیس دولت وقت عراق) با پشتیبانی ده‌ها کشور هشت سال با ایران جنگید، اما ملت ایران توانستند با صبر، ایمان و اعتقاد خود پیروز شوند و این امروز تبدیل به الگو شده است.

حجت‌الاسلام محمدحسنی به برخی از تحرکات در منطقه غرب آسیا، فلسطین و لبنان اشاره و عنوان کرد: اکنون در جبهه مقاومت شاهد هستیم صهیونیست‌هایی که می‌خواستند جنوب لبنان را حذف کنند، امروز خودشان در حال حذف شدن هستند و آمریکایی‌هایی که بنا داشتند خاورمیانه بزرگ را رقم بزنند، حالا دامنه نفوذ خود را در منطقه از دست داده‌اند و این از برکات دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: اگر در این هشت سال دفاع مقدس نیاموخته بودیم که چگونه از خود دفاع کنیم، داعش اکنون با ایجاد دولت‌های شام و عراق معلوم نبود چه بلایی بر سر ایران می‌آورد؛ بنابراین ما مدیون شهدا هستیم و اگر شهدا نبودند، معلوم نبود که چه می‌شد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: شهدا بزرگ‌مردانی بودند که دل از دنیا کنده و به همه مظاهر آن پشت کردند و به جبهه‌ها رفتند؛ بنابراین همین ایستادگی و رشادت شهدا، جانبازان و رزمندگان بود که باعث شد امروز ایران اسلامی به یکی از امن‌ترین کشورهای منطقه و جهان تبدیل شود.

حجت‌الاسلام محمدحسنی تاکید کرد: همانگونه که آبرو و حیثیت دینی خود را مدیون کربلای امام حسین (ع) هستیم، نیز آبرو و حیثیت ملی خود را مدیون هشت سال دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان، جانبازان و شهدا بوده و خواهیم بود.

وی با بیان اینکه ما باید هفته دفاع مقدس را بزرگ بشماریم، افزود: مخالفان دفاع مقدس تلاش دارند اسم، عکس و خاطره شهدا از یاد برود؛ اما همگی باید برای بهتر و پرشورتر برگزار کردن هفته دفاع مقدس فکر کنیم و دفاع مقدس را مثل عاشورا زنده نگه داریم.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار