گلزار شهدای گرمه، ایور و درق به مناسبت هفته دفاع مقدس گلباران می‌شود

در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس شهرستان گرمه مقرر شد گلزار شهدای شهر‌های گرمه، ایور و درق در روز پنجشنبه چهارم مهر گلباران شود.
کد خبر: ۳۶۳۱۵۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۰ - 24September 2019

گلزار شهدای گرمه، ایور و درق به مناسبت هفته دفاع مقدس گلباران می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرمه، «علیرضا گل حسنی» فرماندار شهرستان گرمه از توابع استان خراسان شمالی در جلسه هماهنگی برنامه های هفته دفاع مقدس این شهرستان اظهار داشت: دفاع مقدس یادآور حماسه های بی بدیل فرزندان این مرز و بوم است؛ هفته دفاع مقدس فرصتی است مغتنم تا در نشر، ترویج و تقویت اهداف و ارزش های دفاع مقدس بر همگان به نمایش بگذاریم.

وی بیان کرد: دفاع مقدس تاریخ گهربار هشت سال ایثار و جان فشانی دلاور مردانی است که در سایه رهبری داهیانه حضرت امام خمینی (ره) و وحدت و همدلی مردم و نیروهای مسلح، اراده خود را بر دشمنان تحمیل و شکوه و سربلندی را برای مردم قدرشناس ایران اسلامی به ارمغان آوردند.

در این جلسه مقرر شد عملیات بازی دراز بازسازی شود، تمامی ادارات شهرستان گرمه نسبت به فضاسازی برای هفته دفاع مقدس اقدام کنند، دستگاه های برتر در و فعال در هفته دفاع مقدس بعد از اتمام هفته مورد تشویق قرار گیرند، مزار شهدای شهرهای گرمه، ایور و درق غبارروبی و گلباران شود و در هفته دفاع مقدس از خانواده شهدا دیدار صورت گیرد.

گلباران مزار شهدای شهر گرمه در ساعت 15، شهر ایور در ساعت 15:30 و شهر درق در ساعت 16 روز پنج شنبه چهارم مهر برگزار می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها