معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالرضا (ع) تأکید کرد؛

ضرورت انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل‌های بعد

حمیدرضا برات‌زاده گفت: فرهنگ دفاع مقدس باید به نسل‌های بعدی منتقل شود.
کد خبر: ۳۶۳۲۰۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۰ - 24September 2019

نمایشگاه فرهنگی رزمی گام‌های استوار در بیرجند افتتاح شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «حمیدرضا برات‌زاده» معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی در مراسم افتتاح نمایشگاه فرهنگی_ رزمی گام‌های استوار اظهار داشت: در این نمایشگاه بازسازی بخشی از عملیات والفجر 3 را انجام دادیم؛ زیرا در این عملیات 33 شهید از خراسان جنوبی تقدیم انقلاب شده است که در میان این شهدا نام سردار شهید «حسین قاینی» به چشم می‌خورد.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصار الرضا (ع) گفت: یکی از نکات مهمی که در فرمایشات رهبر معظم انقلاب همیشه مورد تاکید است انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل‌های جوان است زیرا ما بعد از صدر اسلام در هیچ دوره‌ای کسی را نمی‌بینیم که این چنین خالصانه برای حفظ اسلام جانشان را فدا کرده باشند.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل‌های بعدی انقلاب بیان کرد افزود: عملیات والفجر در مرداد سال 61 در غرب کشور انجام شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا (ع) خاطرنشان کرد: نمایشگاه گام‌های استوار به مدت یک هفته از ساعت 16 برای بازدید علاقه‌مندان دایر است و بازسازی عملیات نیز بعد از نماز مغرب خواهد بود.

برات‌زاده یادآور شد: این نمایشگاه 30 غرفه دارد که 12 غرفه مربوط آن مربوط به بخش اقتصادی و اقتصاد مقاومتی است زیرا ما معتقدیم بعد از جنگ هشت ساله آنچه امروز کشور را تهدید می‌کند جنگ اقتصادی است.

وی خاطرنشان کرد: فضای مجازی نیز که تبدیل به یک فرصت و آسیب شده است در این نمایشگاه به صورت ویژه به آن توجه شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا (ع) با بیان اینکه نمایشگاه رزمی فرهنگی هرساله با رویکردهای متفاوتی برگزار می‌شود، گفت: به دلیل استقبال بسیار بالای مردم به ویژه نسل نوجوان و جوان و جذابیت‌هایی که بازسازی عملیات‌ها دارند برپایی این نمایشگاه هرساله در دستور کار سپاه قرار دارد.

برات‌زاده تصریح کرد: طبق برآوردی که سال گذشته صورت گرفت حدود 60 هزار نفر از مردم استان از نمایشگاه رزمی فرهنگی بازدید کرده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار