فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان:

سربازان امروز سربازان جنگ نرم هستند

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان گفت: دوران دفاع مقدس سربازان زیادی شهید شدند و در راه دین جانفشانی کردند و امروز که جنگ نرم به راه افتاده است نیز سربازان باید نقش همان سربازان دوران دفاع مقدس را ایفا کنند.
کد خبر: ۳۶۳۲۳۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲ - 24September 2019

سردار «مظاهر مجیدی» فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در همدان اظهار داشت: انتظار ما از همه عزیزان و ریش سفیدان انقلاب اسلامی گام دوم انقلاب است که به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی باید برداشته شود و نیروهای تراز انقلاب را باید کسانی تربیت کنند که ریش سفید این انقلاب هستند.

مجیدی تصریح کرد: نیروهایی که در دوران دفاع مقدس ریش سفید کرده‌اند در پایگاه های بسیج باید تلاش کنند و نیروهای انقلابی را در این عرصه بپرورانند و ان شالله در نیروی بسیج واقعی همراه سپاه باشند و نیروهای گام دوم را راهنمایی و تربیت کنند.

وی افزود: نیروهای مسلح از ترکیب کادر و سربازان وظیفه تشکیل شده است و ما در دوران هشت ساله دفاع مقدس یادگرفته و دیده ایم که سربازان نیز همانند نیروهای کادر کار و تلاش می‌کردند و پا به پای نیروهای دیگر حضور داشتند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان بیان داشت: دوران دفاع مقدس سربازان زیادی شهید شدند و در راه دین جانفشانی کردند و امروز که جنگ نرم به راه افتاده است نیز سربازان باید نقش همان سربازان دوران دفاع مقدس را ایفا کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار