صبح امروز انجام شد؛

بازدید نایب رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای شهر تهران از خبرگزاری دفاع مقدس

«الهام فخاری» صبح امروز (سه‌شنبه) و در سومین روز از هفته دفاع مقدس از خبرگزاری دفاع مقدس بازدید کرد.
کد خبر: ۳۶۳۲۵۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰ - 24September 2019

به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، الهام فخاری عضو شورای شهر تهران و نایب رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران، صبح امروز (سه‌شنبه) از خبرگزاری دفاع مقدس بازدید کرد.

الهام فخاری مدرس دانشگاه، دارای دکترای روان‌شناسی تربیتی از دانشگاه الزهرا، رئیس شورای اسلامی استان تهران، رئیس منطقه‌ای تهران سازمان عدالت و آزادی ایران اسلامی، مؤسس کانون‌های فرهنگی و هنری دانشجویان، عضو اتاق فکر نوآفرینان و کارآفرینان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان تهران، کارشناس آموزش، عضو دبیرخانه همایش توسعه فرهنگ شهروندی سازمان رفاهی تفریحی شهرداری اصفهان، عضو هیئت مؤسس و رئیس هیئت مدیره مؤسسه مطالعاتی پویا پژوهش بصیرت است.

فخاری با حضور در تحریریه خبر ضمن آشنایی با نحوه و روند تولید اخبار در سرویس‌های مختلف خبرگزاری، با گرامی‌داشت ایام هفته دفاع مقدس، زنده نگه‌داشتن یاد شهدا را هم‌ردیف با نبرد در جبهه‌های جنگ تحمیلی دانست و برای خبرنگاران خبرگزاری دفاع مقدس آرزوی موفقیت کرد.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران دفاع‌پرس اظهار داشت: اگر چه شکل دفاع در ادوار مختلف متفاوت است و دشمنان ایران اسلامی سعی دارند ما را در تنگنا قرار دهند اما در عرصه سختی و پیچیده‌ای به سر می‌بریم که از آن به جنگ رسانه‌ای تعبیر می‌شود.

فخاری افزود: رسانه حوزه بسیار حساسی است. رسالت ما در حوزه رسانه دفاع از ارزش‌های نظام اسلامی است. بخش مهمی از امنیت جامعه به حوزه رسانه برمی‌گردد که با افزایش همت و تخصص به نتیجه مطلوب در آن می‌رسیم.

وی با اشاره به ارجحیت اهمیت هدف نسبت به تعداد نیرو‌ها بیان داشت: اگرچه خبرگزاری دفاع مقدس علاوه بر وظیفه مهم و اثرگذار خود و در مقایسه با سایر خبرگزاری‌ها از تعداد کمتری خبرنگار برخوردار است اما چون مومنانه و با تخصص در این عرصه فعالیت می‌کنند نباید تعداد کم برایشان اهمیتی داشته باشد. آنچه که اهمیت دارد خروجی است که بسیار ارزشمند است.

فخاری تصریح کرد: برای همه ما ارزش‌های ملی، مرز‌های جغرافیایی و ایمانی و اعتقادی و فرهنگی به یک اندازه اهمیت دارند و باید از آنها پاسداری کرد. بنابراین آنچه که اهیمت دارد آن است هر چه را که منتشر می‌کنیم باید به زوایای امنیتی آن از بعد داخلی و بین‌المللی توجه کنیم چراکه وظیفه اصلی ما صیانت از کلیت نظام و کشور است.

وی ادامه داد: برای تحقق منویات رهبری در همه موضوعات و اعمال سیاست‌های نظام باید بتوانیم هماهنگ و هم‌افزا پیش برویم که این وحدت می‌تواند ما را در همه عرصه به پیروزی برساند.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار