فرمانده قرارگاه نجف اشرف نزسا:

ملت ایران با اقتدار و فداکاری در برابر دشمنان ایستاده‌اند

سردار «محمد نظر عظیمی» گفت: 40 سال است که ملت ایران با اقتدار در مقابل دشمن ایستاده و اگر بیداری، آگاهی و روحیه ایستادگی و فداکاری ملت در برابر دشمنان نبود امروز شاهد این امنیت در کشور نبودیم.
کد خبر: ۳۶۳۲۷۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲ - 24September 2019

ملت ایران با اقتدار و فداکاری در برابر دشمنان ایستاده اندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرتیپ پاسدار «محمدنظر عظیمی» فرمانده قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه پاسداران  امروز در آیین توزیع بسته‌های نوشت افزار در میان دانش آموزان روستایی شهرستان های روانسر و پاوه که به مناسبت هفته دفاع مقدس و آغاز بازگشایی مدارس برگزار شد اظهار داشت: مردم منطقه اورامانات به دلیل بصیرت انقلابی و تعهد ارزشی که داشتند، پایدار و ایستادگی آنها متفاوت‌تر از پایداری و ایستادگی ملت در دیگر نقاط کشور است.

وی تصریح کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، کشورمان با همه منابع و امکانات در اختیار بیگانگان قرار داشت و از ابتدای پیروزی انقلاب دشمنان ملت ایران توطئه‌های مختلفی راه انداختند.

فرمانده قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه پاسداران اضافه کرد: دشمنان با توطئه اختلافات قومی و مذهبی وارد میدان شدند که شاید بتوانند میان صفوف ملت ایران اختلاف ایجاد کنند و نظام را از پای درآورند.

عظیمی ادامه داد: اگر بیداری، بصیرت، آگاهی و دینداری ملت ایران نبود بسیاری از توطئه های دشمنان به نتیجه می رسید.

وی با بیان اینکه امروز کشور و ملت ما در اوج قله عزت و اقتدار و افتخارات قرار دارد، افزود: هرچه در کشور داریم مدیون ایثار و از خودگذشتگی ایثارگران، رزمندگان و قهرمانان ملت است.

این مسئول گفت: 40 سال است که ملت ایران با اقتدار در مقابل دشمن ایستاده است و اگر بیداری، آگاهی و روحیه ایستادگی و فداکاری ملت در برابر دشمنان نبود امروز شاهد این امنیت در کشور نبودیم.

عظیمی بیان داشت: در طول تاریخ هیچ ملتی با تسلیم شدن در مقابل زورگویان نتوانسته است به سعادت برسد و آنچه که مایه عزت و حفظ استقلال و قدرت یک کشور و ملت خواهد بود، ایستادگی در مقابل دشمنان است و این را باید از شهدا بیاموزیم.

در این آیین که به مناسبت هفت دفاع مقدس برگزار شد، یک هزار و 500 بسته نوشت افزار از سوی قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه پاسداران در میان دانش آموزان پنج روستای شهرستان پاوه و هشت روستای بخش شاهو شهرستان روانسر توزیع شد.

اتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار