مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

تبعیت از ولایت فقیه مهمترین مؤلفه استمرار انقلاب اسلامی است

سردار «حسینعلی یوسفعلی­‌زاده» گفت: در طول سال­‌های پیروزی انقلاب اسلامی امت حزب الله در هر میدانی که نیاز بود لبیک گفتند و امام جامعه را همراهی کردند و با تبعیت از ولایت باعث شکست دشمن در میدان­‌های مختلف و پیروزی جمهوری اسلامی شدند.
کد خبر: ۳۶۳۲۸۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹ - 24September 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌­پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی­‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس خراسان رضوی امروز در جمع کارکنان صنایع شهید کاوه وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تأکید بر یادآوری مناسبت‌­های اسلامی و انقلابی اظهار داشت: هفته دفاع مقدس فرصتی است تا این حماسه عظیم را مرور ذهنی کنیم. ایام الله را باید یادآوری کرد تا مورد غفلت قرار نگیرد و در گذر زمان به فراموشی سپرده نشود.

وی افزود: هفته دفاع مقدس مروری بر مجاهدت­‌های امام خمینی(ره) و فداکاری­‌ها و رشادت­‌های شهیدان و پیشکسوتان دفاع مقدس است که در زمان نیاز با تمام وجود به میدان آمدند و سربلندی و افتخار را برای امت اسلام به ارمغان آوردند.

این مسئول ادامه داد: دشمن از روز اول نمی­‌خواست انقلاب اسلامی شکل بگیرد، بر همین اساس با آرمان­‌های امام خمینی (ره) مبارزه می­‌کرد. با پیروزی انقلاب اسلامی نیز این دشمنی ادامه داشت.

یوسفعلی‌­زاده خاطر نشان کرد: حتی یک روز از 40 سال حیات انقلاب اسلامی بی مبارزه و بدون ایثار و مقاومت طی نشد. اگر در این مدت نظام مقدس جمهوری اسلامی توانست در میان امواج سهمگین و پر تلاطم جهانی و موج فتنه­‌های دشمن بایستد و به اهداف خود دست پیدا کند به دلیل جهاد، مبارزه، صداقت و وفاداری مردم ایران اسلامی بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس تصریح کرد: در طول سال­‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، بدنه اصلی ملت سربازی کردند و از جان و دل پای انقلاب ماندند. امت حزب الله در هر میدانی که نیاز بود لبیک گفتند و امام جامعه را همراهی کردند و با تبعیت از ولایت باعث شکست دشمن در میدان­‌های مختلف و پیروزی جمهوری اسلامی شدند.

وی گفت: انقلاب اسلامی برای استمرار خود نیاز به استمرار مسیر طی شده، دارد. باید اقداماتی که در طول انقلاب اسلامی باعث موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی شد تداوم پیدا کند.

یوسفعلی­‌زاده در ادامه به تبیین بخشی از بیانیه گام دوم انقلاب پرداخت و ابراز داشت: توجه به علم و پژوهش در بیانیه گام دوم انقلاب مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده است. علم به همراه خود ثروت، قدرت، امنیت و استقلال می­‌آورد و آزادی‌­ها را تضمین می­‌کند و این توانمندی را به ملت­‌هایی که به دنبال علم هستند می­‌دهد که زیر بار ظالمین و مستکبرین نروند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس با بیان اینکه معنویت جانمایه توانمندی­‌های انسان­‌ها است، افزود: توجه به معنویت و اخلاق به عنوان اساس قدرت جمهوری اسلامی، خواسته دوم مقام معظم رهبری از جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب است.

این مسئوول خاطر نشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی بیش از ما دارای تجهیزات و امکانات هستند و به تولیدات روز نیز دسترسی دارند، اما از ایمان و اخلاق بی بهره­‌اند. قدرت معنوی و روحی، شجاعت انقلابی و دینی است که نیروهای انقلابی را به میدان می‌­آورد تا به تکلیف خود عمل کنند.

وی در پایان متذکر شد: با جان و دل انقلاب اسلامی را بپذیریم و از صمیم دل برای این انقلاب سربازی کنیم که راه همین است. اگر این مهم محقق شد قطعاً پیروزی­‌ها استمرار پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها