حسینی در گفتگو با دفاع پرس مطرح کرد:

آگاه سازی و روشنگری تنها راه ایستادگی مردم در مقابله با فتنه گران در کشور

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: برای این که بتوانیم در آینده در مقابل فتنه گران ایستادگی کنیم ضرورت دارد تا از آگاهی سازی ملت ایران غافل نشویم.
کد خبر: ۳۶۳۵۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۹ - 20December 2014

آگاه سازی و روشنگری  تنها راه ایستادگی مردم در مقابله با فتنه گران در کشور

حجت اسلام سید مرتضی حسینی، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، با تأکید بر این مطلب که عوامل متعددی تأثیر گذار در قوع فتنه سال 88 بود، گفت: برخی در کشور دست نشانده استکبار بودند و اوامر و دستورات استکبار برای بر اندازی نظام را در ایران اجرا می کردند و برای اجرا کردن برنامه های خود در ایران مقدماتی را نیز از قبل آماده کرده بودند.

وی افرادی که از انقلاب کردنشان در سال 57 پشیمان شده بودند و عده ای را که نادانسته و جاهلانانه به فتنه گران برای رسیدن به اهدافشان کمک کردند را از جمله عوامل فتنه در سال 88 برشمرد و  گفت:  فتنه گران به بهانه تقلب در انتخابات به دنبال این بودند که ریشه انقلاب را بزنند.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس اظهار داشت: فتنه گران در سال 88 تنها تلاششان این نبود که رئیس جمهور را در ایران تغییر دهند بلکه آنها به دنبال ریشه کنی اصل اسلام بودند و در ماه مبارک رمضان پایکوبی و با کفش به نماز ایستادند و عکس امام خمینی (ره) را پاره و در نهایت جسارتشان به حدی رسید که در ماه محرم به خیمه امام حسین (ع)، مساجد و عزادران حسینی حمله کردند و قرآن سوزاندند.

حسینی در ادامه تصریح کرد: با روشن شدن هدف اصلی فتنه گران در ماه مبارک رمضان و ایام عزاداری امام حسین (ع) باعث شد تا کسانی که کورکورانه و از سر نادانی و جهالت از این گروه در کشور حمایت می کردند به همراه دیگر مردم در 9 دی به خیابان های بیایند و توطئه های فتنه گران را نقش برآب کردند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس در ادامه به سخنان مقام معظم رهبری که بیان فرمودند "امام حسین (ع) بار دیگر انقلاب و اسلام را نجات داد" اشاره و اذعان داشت: اگر فتنه گران در روز عاشورا به خیمه ها و تکیه گاههای امام حسین حمله نمیکردند شاید همچنان گروهی از روی جهالت از آنان در داخل کشور پیروی می کردند.

عضو کمیسیون فرهنگی 9 دی را نماد اعتقادی مردم به امام حسین(ع) و اهل بیت وریشه های دینی در مردم دانست.

وی با تأکید بر این مطلب که دشمن هیچگاه برای ضربه زدن به انقلاب و ملت ایران آرام نخواهد نشست، اظهار داشت: برای این که بتوانیم در آینده در مقابل فتنه گران ایستادگی کنیم ضرورت دارد تا از آگاهی سازی ملت ایران غافل نشویم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها