امام جمعه اهواز:

مهم‌ترین هدف نظام سلطه، ساقط کردن نظام سیاسی در عراق است

سید عبدالنبی موسوی‌فرد گفت: استکبار جهانی و در راس آن آمریکا در آشوب‌های اخیر عراق اهدافی را دنبال می‌کند که مهم‌ترین هدف نظام سلطه، ساقط کردن نظام سیاسی این کشور است.
کد خبر: ۳۶۵۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸ - 11October 2019

مهم‌ترین هدف نظام سلطه، ساقط کردن نظام سیاسی در عراق است

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام سید «عبدالنبی موسوی‌ فرد» امام جمعه اهواز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن اشاره به آشوب‌های اخیر در کشور عراق اظهار داشت: استکبار جهانی و در راس آن آمریکا در آشوب‌های اخیر عراق اهدافی را دنبال می‌کند که مهم‌ترین هدف نظام سلطه، ساقط کردن نظام سیاسی این کشور است.

امام جمعه اهواز در تشریح اهداف نظام سلطه افزود: آمریکایی‌ها نمی‌خواهند عراق به طور مستقل و به عنوان میانجی بین طیف‌های مختلف در منطقه عمل کند؛ همچنین به دنبال این حملاتی که در مقر حشدالشعبی اتفاق افتاد دولت عراق، اسرائیل را مسوول مستقیم آن معرفی کرد که این برای آمریکایی‌ها ناخوشایند است.

موسوی‌فرد خظاب به دولت بیان کرد: دولت تمام توانمندی‌هایش را در جهت خدمت به زائران به میدان بیاورد، از سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی نیز درخواست به میدان آوردن تمام ظرفیت‌ها را دارم.

وی افزود: امسال چندین برابر جمعیت از مرزهای ایران به سمت عتبات عالیات بسیج شدند به همین دلیل دولت جمهوری اسلامی تمام توانمندی خود را به میدان بیاورد چرا که زائران ما در مرزها و به خصوص چذابه و شلمچه برای جابه‌جایی با مشکل مواجه هستند.

امام جمعه اهواز گفت: هر چند استفاده از ظرفیت شهرداری‌های سراسر کشور به صورت بخشی آغاز شده است اما اگر خواستار رفع این مشکل هستیم باید به صورت کامل اتفاق بیفتد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها