رشد ٦٧ درصدی صادرات کالا از بندر نوشهر طی ۹ ماهه سال جاری

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران از رشد ۶۷ درصدی صادرات کالا از بندر نوشهر طی ۹ ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه قبلی خبر داد.
کد خبر: ۳۶۶۱۴
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۱ - 23December 2014

رشد ٦٧ درصدی صادرات کالا از بندر نوشهر طی ۹ ماهه سال جاری

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، منوچهر تاتینا اظهار کرد: میزان تخلیه و بارگیری کالا در بندر نوشهر در مجموع نسبت به مدت مشابه قبلی از رشد 43درصدی برخوردار بوده است .

وی با اشاره به رشد 100 درصدی واردات مواد نفتی به بندر نوشهر از ابتدای امسال تا پایان آذرماه افزود: در بخش ورود کشتی به بندر نوشهر نیز عملکرد اداره کل در این مدت از رشد 38درصدی برخوردار بوده است .

وی با بیان اینکه بنادر نوشهر و فریدونکنار از تجهیزات و امکانات مناسبی برای تخلیه و بارگیری کالا برخوردارند از فعالان  بخش صادرات و واردات کالا درخواست کرد تا با حضور پر رنگ تر  در بنادر تابعه اداره کل و بهره گیری از مزایا و ویژگی های منحصر به فرد صنعت حمل و نقل دریایی،موجبات رشد و شکوفایی اقتصادی منطقه و کشور را فراهم کنند.

سیمان، محصولات کشاورزی، مواد غذایی(میوه و کنسانتره میوه، ،خواربار و خشکبار) از عمده ترین کالاهای صادراتی و آهن آلات، غلات، موادنفتی، کاغذ و چوب از مهمترین کالاهای وارداتی به بنادر نوشهر و فریدونکنار  هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار