مدیرکل فرودگاه مهرآباد خبر داد؛

انتقال پروازهای هواپیمایی "نفت" به ترمینال ۲ مهرآباد از ۱۰ دی

مدیرکل فرودگاه مهرآباد از انتقال پروازهای شرکت هواپیمایی نفت به ترمینال ۲ این فرودگاه خبر داد و گفت: استفاده بهتر از فضای پارکینگ، کاهش ترافیک، فراهم‌سازی آسایش مسافران و حفظ تعادل دلیل این جابجایی است.
کد خبر: ۳۶۶۲۳
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۸ - 23December 2014

انتقال پروازهای هواپیمایی

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، به نقل از فرودگاه مهرآباد، علی رستمی با بیان اینکه شرکت هواپیمایی نفت تاکنون پروازهای خود را از ترمینال 4 این فرودگاه انجام میداد٬ اظهار داشت: استفاده بهتر از فضای پارکینگ، کاهش ترافیک، فراهمسازی آسایش مسافران و حفظ تعادل تعداد پروازهای ترمینال 2 و 4 از علل این جابجایی است.

وی افزود: افزایش حجم پارکینگهای ترمینالهای 4 و 6، توزیع مسافران بین ترمینالهای موجود به صورت متعادل و کاهش بار ترافیکی مسیرها و خیابانهای منتهی به ترمینالها از مزیتهای این اقدام است.

وی یادآور شد: بهطور متوسط روزانه بیش از 300 پرواز مسافری و بیش از 35 هزار مسافر در فرودگاه بینالمللی مهرآباد تهران انجام میشود که سهم هواپیمایی نفت از این جابجایی روزانه 14 پرواز است.

به گزارش تسنیم، قرار بود پروازهای شرکت هواپیمایی نفت از اول دیماه سالجاری به ترمینال 2 فرودگاه مهرآباد منتقل شود. در حال حاضر 57 درصد پروازها از ترمینال 4و 43درصد نیز از ترمینال 2  فرودگاه مهرآباد صورت میگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار