سعید حسینی در گفتگو با خبرگزاری دفاع مقدس اعلام کرد:

نقش تصویر بیش از 100 شهید بر روی دفاتر تحریر/ مردم در هر فضایی از یاد شهدا استقبال می کنند

دبیر مجمع تولید کنندگان نوشت افزار ایرانی-اسلامی در گفتگو با خبرگزاری دفاع مقدس از چاپ تصویر یکصد شهید جهان اسلام، انقلاب و دفاع مقدس بر روی دفاتر تحریر خبرداد و گفت: اکنون اصلی ترین طرح هایی که تولید کنندگان، خاطر جمع از استقبال مردم و فروش آن هستند، محصولاتی با تصویر شهداست.
کد خبر: ۳۶۸۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۳ - ۰۶:۲۰ - 27December 2014

نقش تصویر بیش از 100 شهید بر روی دفاتر تحریر/ مردم در هر فضایی از یاد شهدا استقبال می کنند

سعید حسینی، مدیر مجمع تولید کنندگان نوشت افزارهای ایرانی- اسلامی در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس با اعلام این خبر گفت: برای زنده نگه داشتن یاد، نام و تصویر شهدا در حوزه نوشت افزار ما در چند سطح عمل کردیم. اول اینکه برخی از شهدا را برای سطح دانش آموزان پسر در مقطع ابتدایی و راهنمای مطرح کردیم. این کار با استفاده از تصاویر شبیه به کارتون و به کار گیری تصاویر ابزار نظامی که برای این گروه مخاطب جذابیت دارد انجام شد، مانند هواپیمای شکاری شهید بابایی.

حسینی ادامه داد: سطح دیگر، محصولاتی با فضای دانشجویی بود. مانند تصاویر پرتره شهدای شاخص. جالب اینکه محصولاتی که ما با تصاویر شهدا برای مخاطب دانشجو تولید کرده بودیم در سطح راهنمایی و دبیرستان هم طرفدارهای زیادی پیدا کرد. در سطح سوم هم شهدای شاخص استانی بودند که تصاویر آنها روی دفاتر تحریر چاپ شد و در مناطق بومی هم با استقبال مواجه شد.

وی اعلام کرد: با در نظر گرفتن محصولات برندهای مختلف تولید کننده، ما طی این مدت در مجموع تصاویر بیش از یکصد شهید شاخص انقلاب و دفاع مقدس بر روی دفاتر تحریر چاپ و عرضه کرده ایم که در فروش هم با استقبال مردم و مصرف کنندگان مواجه شده است.

مدیر موسسه تولید نوشت افزار «ایام» در خصوص تنوع این شهدا افزود: این تصاویر، شهدای بین المللی اسلام، شهدای مقاومت و مدافع حرم، شهدای ترور و به خصوص شهدای دانشمند هسته ای را شامل می شود. البته از برخی از این شهدا چندین طرح و تصویر مختلف تولید شده است.

سعید حسینی در پایان افزود: استقبال از دفاتر با تصویر شهدا منحصر به مساجد و نمایشگاه های دفاع مقدس و راهیان نور نیست. ما در همه نقاط فروش شاهد استقبال از طرح هایی با تصویر شهدا بودیم. مثلا در فروشگاه شهروند مرکزی تهران در سال گذشته دفتر تحریر با تصویر شهید مصطفی احمدی روشن پر فروش ترین محصول ما بود.

وی با ذکر این نکته به خبرگزاری دفاع مقدس تاکید کرد: اکنون برای ما این اطمینان حاصل شده که اگر کودکان و نوجوان اطلاعاتی هرچند اندک درباره شهدا و قهرمان های جنگ و کشور داشته باشند از محصولاتی که تصاویر این چهره ها را بر خود داشته باشد استقبال می کند و حتی بر نظر و تصمیم والدین خود تاثیر می گذارد و اصلی ترین طرح هایی که تولید کنندگان خاطر جمع استقبال مردم و فروش آن هستند، محصولاتی با تصویر شهداست.

گفتنی است درج تصاویر شهدا بر روی دفاتر تحریر و نوشت افزار سابقه ای سه ساله دارد. شهیدانی چون سید مرتضی آوینی، مهدی زین الدین، علی صیاد شیرازی، عباس بابایی، جواد فکوری، علی اکبر شیروی، عباس دوران، مهدی رجب بیگی، محمد بروجردی، عبدالحسین برونسی، محمد ابراهیم همت، محمود کاوه، حسین خرازی، حسن باقری، علی چیت سازیان، توکل مصطفی زاده، محمد علی رجایی، آیت الله مرتضی مطهری، آیت الله سید حسن مدرس، آیت الله سید محمد حسین بهشتی، میرزا کوچک خان، ابراهیم هادی، عماد مغنیه، مالکوم ایکس، ادواردو آنیلی، مروه شربینی، راشل کوری، دکتر مصطفی چمران، عبدالحمید دیالمه، حسن تهرانی مقدم، مهدی باکری، دکتر مجید شهریاری، داریوش رضایی نژاد، مصطفی احمدی روشن، مسعود علی محمدی، حسین سپهر و محمود رضا بیضایی از جمله چهره هایی هستند که تصاویر آنها بر روی دفاتر تحریر با استقبال مواجه شده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار