طبیب زاده در گفتگو با «دفاع پرس»:

جریان فتنه 88 تلاش آمریکا برای تغییر حکومت در ایران بود/ نهم دی ماه سال 88 انقلاب را بیمه کرد

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان این مطلب که آمریکا در کشورهای دیگر جهان نیز جهت براندازی حکومت آنها از انقلاب های مخملی بهره می‎گیرد، گفت: جریان فتنه 88 تلاش آمریکا برای تغییر حکومت در ایران بود.
کد خبر: ۳۷۰۸۲
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۱ - 29December 2014

جریان فتنه 88 تلاش آمریکا برای تغییر حکومت در ایران بود/ نهم دی ماه سال 88 انقلاب را بیمه کرد

زهره طبیب زاده، عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس در گفتگو با دفاع پرس، با تأکید بر این مطلب که فتنه سال 88 یک انقلاب مخملی در ایران بود، گفت: ما تا کنون شاهد فعالیت هایی که توسط سازمانهای مختلف آمریکایی جهت ایجاد انقلابهای مخملی در کشورهایی همچون اوکراین، گرجستان و دیگر کشورهای آسیای میانه انجام داده، بودیم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در ادامه به مرکز مطالعاتی بروکینگز آمریکا اشاره کرد و اظهار داشت: این مرکز  با کارشناسان خاص خود که خود را وابسته به سازمان سیا آمریکا نمی دانند ولی در حقیقت وابسته این سازمان و دیگر سازمان های اطلاعاتی این کشورهستند، افرادی که در داخل کشور که در سایت های مجازی و مطبوعاتی فعالیت های رسانه ای داشتند را برای ایجاد انقلاب مخملی در ایران آموزش دادند که مدارک این آموزش به این افراد در سازمان ها و نهادهای اطلاعاتی امنیتی وجود دارد.

وی در ادامه با بیان این مطلب که  آمریکا در کشورهای دیگر جهان نیز جهت براندازی حکومت آنها از انقلاب های مخملی بهره میگیرد، گفت: جریان فتنه 88 تلاش آمریکا برای تغییر حکومت در ایران بود.

نماینده مردم تهران در خانه ملت اظهار داشت: دشمن در طول سی و پنج سال گذشته تلاش خود را برای سرنگونی این نظام و انقلاب ایران انجام و آنها را اجراء کرده و همواره به اشکال مختلف و سبک و روش جدید این تلاش خود را به ملت ایران نشان داده است.

طبیب زاده بیان کرد: ملت ایران در نهم دی ماه سال 88 توانستند انقلاب مخملی آمریکا را با بصیرت و هوشیاری خود خنثی کنند و در نهم دی مردم نشان دادند که در صحنه هستند و نسبت به حرکت های دشمن آگاهی کامل دارند و تنها تبعیت از رهبری را سر منشأ حرکت های خود قرار می دهند.

این نماینده مجلس بیان کرد: نهم دی ماه سال 88 انقلاب اسلامی را بیمه کرد ولی این بدین معنا نیست که دیگر دشمن علیه ایران توطئه دیگری را برنامه ریزی نمی کند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در ادامه کاهش قیمت نفت در بازارهای جهانی را تلاش اخیر آمریکا و همپیمانانش در منطقه برشمرد و اذعان داشت: آمریکا با تحریم اقتصادی و کاهش قیمت نفت در تلاش است تا زمینه نارضایتی ملت را بوجود آورد تا از این نارضایتی در ایران برای ایجاد هرج و مرج کمک بگیرد.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس خطاب به ملت و مسئولان نظام گفت: ملت و مسئولان باید هوشیار باشند و همواره حرکت های دشمن علیه ایران را رصد کنند تا به موقع بتوانند توطئه های دشمن را خنثی کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار