پایگاه خبری مرآه البحرین؛

تظاهرات هزاران بحرینی‌ در حمایت از دبیر کل جمعیت الوفاق

مردم بحرین در اعتراض به بازداشت دبیرکل جمعیت الوفاق در مناطق مختلف این کشور دست به تظاهرات زدند.
کد خبر: ۳۷۰۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۸ - 29December 2014

تظاهرات هزاران بحرینی‌ در حمایت از دبیر کل جمعیت الوفاق

به گزارش گروه بین الملل دفاع پرس به نقل از پایگاه خبری مرآه البحرین، بحرینی ها یکشنبه شب در پی اعلام رسمی بازداشت شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت الوفاق، تظاهرات کردند.


این تظاهرات در مناطق مختلف این کشور از جمله "عالی" و "کرزکان" برگزار شده است و تظاهرات کنندگان خواستار آزادی هر چه سریعتر شیخ علی سلمان شدند.


معترضان در تظاهرات یکشنبه شب خود تاکید کردند که آزادی دبیرکل جمعیت الوفاق یک درخواست نیست بلکه "ضرورت و وظیفه اخلاقی و دینی" است.


«شیخ علی سلمان» دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین که روز گذشته از سوی وزارت این کشور احضار شده بود، امروز بدون حضور وکلایش وارد ساختمان تحقیقات جنایی در منطقه العدلیه شده بود.


مردم بحرین شب گذشته نیز در اعتراض به درخواست احضاریه وزارت کشور بحرین برای بازجویی از دبیرکل جمعیت الوفاق، در مناطق مختلف این کشور دست به تظاهرات زدند.


"شیخ عیسی قاسم" رهبر شیعیان بحرین در واکنش به بازداشت دبیر کل جمعیت معارض الوفاق این کشور گفته که بازداشت شیخ علی سلمان اهانتی بزرگ به تمامی ملت بحرین است.


شیخ عیسى أحمد قاسم، سید جواد الوداعی، سید عبد الله الغریفی و شیخ عبد الحسین الستری از علمای بزرگ بحرین با صدور بیانیهای مشترک که به امضای همه آنها رسیده است  در واکنش به بازداشت شیخ علی سلمان اعلام کردند که این اقدام نشانگر یک ارضیابی حکیمانه سیاسی نبوده و اهانتی بزرگ به ملت بحرین و اهانت به کرامت این ملت به حساب میآید.

انتهای پیام/ک.ف

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار