سردار جزایری در همایش مجلس و دفاع مقدس:

گسترش فرهنگ دفاع مقدس نیاز امروز کشور/ باور مقابله با جنگ نرم در مدیران و قوانین ما نیست

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح تأکید کرد: ما عینه امروز می بینیم که ایران مورد هجمه و هجوم نظامی قرار دارد و این باور که مورد حمله هستیم آنطور که باید در بین مدیران و قوانین بایستی باور داشته باشیم، نیست.
کد خبر: ۳۷۱۳۳
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۸ - 29December 2014

گسترش فرهنگ دفاع مقدس نیاز امروز کشور/ باور مقابله با جنگ نرم در مدیران و قوانین ما نیست

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس،  سردار جزایری در اولین همایش مجلس و دفاع مقدس در سالن مشروطه گفت: امروزدشمن در نظر دارد تا از طریق نظامی به اهداف خود برسد و برای همین جنگ نرم را آغاز کرده است همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند: حقیقتا ما در یک شرایط جنگی قرار داریم و در شرایطی که امروز هستیم باید باور کنیم که مورد هجمه هستیم.

وی با بیان اینکه جنگ دیروز به باور ملت ایران رسیده است گفت: جنگ امروز با آن باور حقیقی است که باید پیش بیاید بسیار فاصله دارد زیرا در اسناد دشمن آورده شده است که یک جنگ تحمیلی دراز مدت در ایران انجام شده و به عینه امروز می بینیم که ایران مورد هجمه و هجوم نظامی قرار دارد و این باور که مورد حمله هستیم آنطور که باید دربین مدیران و قوانین بایستی باور داشته باشیم، نیست.

وی افزود: امروز دفاع مناسب در برابر هجوم ها صورت نمی گیرد و برای اینکه بتوانیم دفاع مناسب داشته باشیم باید باور داشته باشیم که این هجمه چند برابر جنگ تحمیلی گسترده و بر خلاف دفاع 8 ساله با جغرافیای ما کار ندارد چرا که درتلاشند افکار ما را تخریب و ساختارهای ما را تغییر دهد.

سردار جزایری در ادامه به صحبت های غربی ها  که به صراحت بیان می کنند ایرانی ها را نمی توان از راه انقلابی که رفته اند پشیمان کرد، گفت: غربی ها امروزه به گفتمان سازی روی آورده اند لذا ما باید باور کنیم که دفاع همچنان باقی است.

جزایری در ادامه خطاب به مسوولان و اعضای فراکسیون دفاع مقدس گفت: معتقدم تشکیل فراکسیون دفاع مقدس حرکت مبارکی است و باید این فراکسیون به مسائل فرهنگی بپردازد تا ما بتوانیم دفاع همه جانبه را در کشور به ظهور برسانیم زیرا که امروز نیاز داریم فرهنگ دفاع مقدس در کشور ایجاد شود زیرا که همه می دانید پدیده ها تغییر کرده اند و در همه عرصه ها دفاع مطرح است.

وی در خاتمه تصریح کرد امیدوارم این نشست ها و جلسات باعث شود تا فرهنگ دفاع مقدس نهادینه شود و بدین وسیله بتوانیم دفاع پویا داشته باشیم و گنجینه دیروز خود را به امروز و فردا وصل کنیم.

انتهای پیام/ ب.ص

نظر شما
پربیننده ها