کشف 2 تن انواع مواد مخدر در مرزهای سیستان و بلوچستان

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از کشف بیش از دو تن انواع مواد مخدر توسط مرزداران هنگ مرزی زاهدان و سراوان خبر داد.
کد خبر: ۳۷۱۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۸ - 29December 2014

کشف 2 تن انواع مواد مخدر در مرزهای سیستان و بلوچستان

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار رهامبخش حبیبی، فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: مرزداران هنگ مرزی زاهدان با اشرافیت اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان مواد مخدر برای ورود به داخل کشور مطلع شدند که در همین راستا کلیه محورهای احتمالی ورود آنها، در پوشش کامل مأموران قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا با اجرای کمینهای هدفمند و بهرهگیری از تاکتیکهای عملیاتی، مأموران پس از ساعاتی درگیری مسلحانه، موفق شدند، ضمن وارد کردن صدمات سنگین، آنها را مجبور به عقب نشینی کنند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این عملیات موفقیت آمیز مرزداران هنگ مرزی زاهدان توانستند با زمینگیر نمودن  9 نفر شتر که دارای بار قاچاق بودند، یک تن و 443 کیلو و 400 گرم مواد مخدر شامل یک تن و 259 کیلو و 700 گرم تریاک، 102کیلوگرم کراک و 81 کیلو و 700 گرم هروئین را از سوداگران مرگ کشف کنند.

سردار حبیبی به اجرای عملیات مشابه دیگری در جنوب استان نیز اشاره کرد و گفت: مرزداران هنگ مرزی سراوان با تشدید اقدامات کنترلی و اشرافیت اطلاعاتی توانستند در یک اقدام موفق، از یک دستگاه خودرو تویوتا، 604 کیلو و 400 گرم تریاک کشف کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار