سهراب صلاحی در همایش "بررسی نقش دولت انگلیس در فتنه ۸۸‬":

برخی از مسئولین تریبون بیگانگان شده اند

رئیس بسیج اساتید گفت: نیروهای نظامی و موشکی ایران است که امروز آمریکا را در تمام صحنه ها در برابر جمهوری اسلامی عقب نشانده است، ولی نمیدانیم چرا برخی از مسیولین تریبون بیگانگان شده اند و کج فهمیی می کنند.
کد خبر: ۳۷۲۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۹ - 30December 2014

برخی از مسئولین تریبون بیگانگان شده اند

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، سهراب صلاحی رئیس بسیج اساتید کشور در همایش "بررسی نقش دولت انگلیس در فتنه 88" اظهار داشت: اگر هر مورخ منصفی به تاریخ جهان جدید نگاه کند که بعد از رنسانس شکل گرفت و اروپا قدرت مادی جهان را به دست گرفت، عامل اصلی فروپاشی قدرت جهان اسلام که شامل عثمانی ایران و هندوستان می شود را، بی شک انگلیس خواهد دانست. بوش وقتی خواهان تهاجم جهان اسلام شد سه بار اصطلاح «جنگ سوم صلیبی» را بکار برد. منظور وی از جنگ سوم صلیبی که در این دوران مصر در راس آنها است، آنچه که در گذشته رخ داده بود را مد نظر داشتند، در گذشته اروپا آنچه که تحت منظور جنگ جهانی شکل گرفته را در واقع جنگ صلیبی نام گذاشتند. جنگ ایران و عثمانی را انگلیس شلعه ور کرده است.

 صلاحی گفت: اگر بخواهیم به نیکی بنگریم انگلیسی ها عامل عقب ماندگی 150 ساله ایران هستند و هیچ مورخ منصفی نمیتواند اذعان کند این عقب ماندگی به جز کار انگلیس عامل دیگری خواهد داشت، چرا که عامل اصلی غارت 150 ساله ایران انگلیس است.

وی همچنین تصریح کرد: انگلیس عامل اصلی تشکیل لژ فرامانسونری در ایران است و این اصل را فریدون آدمیت، که از سردمداران این لژ در ایران است اذعان داشته و همچنین فرقه مشروطه که مدت مدیدی به دنبال احکام اسلام در کشورمان بوده با حضور انگلیسی ها به جنبش مشروطه خواهی تبدیل شد.

رییس سازمان اساتید عامل اصلی تشکیل رژیم صهیونیستی را انگلیسی خواند و بیان کرد: انگلیس نقطه ننگی در دنیاست چرا که رژیم جعلی صهیونیستی زاییده این کشور است و عامل اصلی 28 مرداد در کشورمان نیز همین سرزمین است.

صلاحی به موضوع فتنه پرداخت و اظهار داشت: انگلیس عامل اصلی فتنه 88 در کشورمان بوده است و این واقعیت را میتوان از انبوه مدارکی که از فتنه گران بدست آمده جستجو کرد. وقتی از وزیر خارجه انگلیس سوال کردند کار ایران تمام است گفت: من باید اقرار کنم یا خدا با ایرارانیان است یا ایران دارای رهبری بسیار قدرتمند است، که در فتنه 88 نیز نتوانستیم این قدرت را سرکوب کنیم.

رئیس بسیج اساتید با اشاره به اهمیت نیروهای مسلح در کشورمان گفت: نیروهای نظامی و موشکی ایران است که امروز آمریکا را در تمام صحنه ها در برابر جمهوری اسلامی عقب نشانده است، ولی نمیدانیم چرا برخی از مسیولین تریبون بیگانگان شده اند و کج فهمیی می کنند و آنچه که نباید بیان شود از زبان برخی مسیولین شنیده می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار