معاون فرهنگی هنری شهرداری تهران:

کشوری که ولایت دارد، بن بست و شکست ندارد

معاون فرهنگی هنری شهرداری تهران با شااره به یوم الله 9 دی گفت: کشوری که از نعمت ولایت برخوردار است، بن بست و شکست ندارد.
کد خبر: ۳۷۲۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۶ - 30December 2014

کشوری که ولایت دارد، بن بست و شکست ندارد

به گزارش خبرنگار شهری دفاع پرس، حجت الاسلام و المسلمین امرودی معاون فرهنگی هنری شهرداری تهران در همایش ملی علمداران بصیرت ضمن تسلیت شهادت امام حسن عسگری و گرامی داشت یوم الله 9 دی گفت: حضرت حق وظیفه قدردانی را بر عهده ما گذاشته است و 9 دی روز قدرانی از تمامی نعمت های الهی است و تذکر به این نکته که شکر نعمت نعمتت افزون کند.

معاون فرهنگی هنری شهرداری تهران با بیان این که اگر انقلاب اسلامی قیام کرد به خاطر قیام امام حسین (ع) و عاشورا بود اظهار داشت: امام حسین (ع) باعث بقا اسلام شد و حادثه و حماسه خلق کردند.

وی با اشاره به اینکه باید نعمت وحدت را شکر گذار بود تصریح کرد: هر جا مردم بر اساس حق دور هم بودند خدا آنها را پیروز کرد.

امرودی با اشاره به وصیت نامه امام رحمت الله علیه که فرمودند این مردم رمز پیروزی انقلاب و بقای آن هستند خاطرنشان کرد: این رمز، انگیزه الهی و وحدت است و انقلاب بخاطر وحدت مردم پیروز شد و وحدت تمام آسیبهای انقلاب را برملا کرد.

معاون فرهنگی هنری شهرداری تهران در ادامه سخنان خود بیان کرد: یکی از نعمتهای دیگری که باید شکر کنیم نعمت ولایت است و نخ تسبیحی که این وحدت را دور هم جمع میکند ولایت است.

امرودی با اشاره به نقش روشنگری امام راحل در سال 42 اظهار داشت: نعمت ولایت باعث پیروزی انقلاب شد و کشوری که ولایت دارد، بن بست و شکست ندارد و آن هم ولی است که متصل به خداست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها