در جلسه‌ای به ریاست جهانگیری تصمیم‌گیری شد؛

تشکیل کمیته «ثبات بازار» به منظور رونق در بازار سرمایه

جلسه بررسی راهکارهای ثبات بلندمدت در بازار بورس و رونق بازار سرمایه به ریاست جهانگیری برگزار و مقرر شد کمیته‌ای تحت عنوان کمیته ثبات بازار، تشکیل و با رویکردهای فرابخشی و میان‌بخشی دستگاه‌ها، تصمیمات لازم را اتخاذ نماید.
کد خبر: ۳۷۳۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۸ - 30December 2014

تشکیل کمیته «ثبات بازار» به منظور رونق در بازار سرمایه

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، به نقل از پایگاه اطلاعرسانی ریاستجمهوری، جلسه بررسی راهکارهای ثبات بلند مدت در بازار بورس و رونق بازار سرمایه ظهر امروز (سهشنبه) به ریاست معاون اول رئیسجمهور برگزار و مقرر شد کمیتهای تحت عنوان کمیته ثبات بازار، تشکیل و با رویکردهای فرابخشی و میان بخشی دستگاهها، تصمیمات لازم را اتخاذ نماید.

جهانگیری در این جلسه حمایت از بازار سرمایه و بخش خصوصی را از اصلیترین سیاستهای دولت تدبیر و امید عنوان کرد و از حاضرین در جلسه خواست از همه توان و ظرفیتهای موجود برای توسعه بازار سرمایه استفاده کنند.

فطانتفرد رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار نیز در این جلسه گزارشی از آخرین وضعیت بازار سرمایه ارائه و به تشریح برنامه جامع این سازمان برای توسعه و تثبیت بازار بورس پرداخت.

در این نشست که با حضور وزرای نفت، امور اقتصادی و دارایی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، نیلی مشاور اقتصادی رئیسجمهور و نمایندگان وزارتخانههای صنعت، معدن و تجارت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی تشکیل شد، راهکارهای رونق بخشیدن به بازار سرمایه مورد بررسی قرار گرفت و پیشنهاداتی برای این منظور مطرح شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار