کامران در گفتگو با «دفاع پرس»:

مبارزه با مفاسد، به شعار و تعارف تبدیل شده/اولین مبارزه با فساد مقابله با اشرافی گری است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان این مطلب که مبارزه با مفاسد اقتصادی امروز در کشور ما تنها به شعار و تعارف تبدیل شده است، گفت: اولین زمینه مبارزه با فساد، مقابله با اشرافی گری است.
کد خبر: ۳۷۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۵ - 31December 2014

مبارزه با مفاسد، به شعار و تعارف تبدیل شده/اولین مبارزه با فساد مقابله با اشرافی گری است

حسن کامران دستجردی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، با بیان این مطلب که مبارزه با مفاسد اقتصادی امروز در کشور ما تنها به شعار و تعارف تبدیل شده است، گفت: اولین زمینه مبارزه با فساد مقابله با اشرافی گری است.

وی افزود: مسئولانی که امروز در کشور شعار مبارزه با مفاسد اقتصادی را سر می دهند حاضر نیستند در سفرهای خارجی از جیب خود خرج کنند چرا که این افراد از هتل، بلیت و حتی غذای خود را از جیب مردم استفاده می کنند و در نهایت نیز از حق مأموریت خود گذشت نمی کنند و من هنوز نمی دانم چرا این مسئولان دروغ می گویند.

وی خطاب به سران قوای مقننه، قضاییه و مجریه گفت: اگر این مسئولان در مبارزه با مفاسد اقتصادی عزم جدی دارند باید هر چه سریعتر به ارگان های زیر مجموعه خود بخش نامه کنند که به هیچ کس از این پس به دلیل رفتن به سفرهای خارجی حق مأموریت پرداخت نخواهد شد، زیرا وضع مالی کشور مناسب نیست.

وی حرف بدون عمل را یکی از مصادیق فساد عنوان کرد و اظهار داشت: وقتی حرف بدون عمل زمینه فساد را در کشور ایجاد می کند قطعا بیان مقابله با فساد هم تعارف میان مسئولان بشمار خواهد رفت.

کامران در ادامه به عدم اجرای قانون از کجا آورده ای؟ اشاره کرد و یادآور شد: با اجرای قانون از کجا آورده ای مشخص خواهد شد فردی که امروز وکیل، وزیر، نماینده و یا در هر پست دیگری که در کشور مشغول به کار شده است و زندگیش از این رو به آن رو شده این همه  ثروت را از کجا کسب کرده است.

نماینده مردم اصفهان در خانه ملت بیان کرد: اگر قانون از کجا آورده ای و از بین رفتن تعارف میان مسئولان در بحث مبارزه با فساد به خوبی در کشور اجرایی شود قطعا بساط فساد نیز در کشور برچیده خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها