حجت الاسلام سید احمد خاتمی در مراسم ۹ دی ستاد کل نیروهای مسلح:

دنباله روهای فتنه ۸۸ دنبال فتنه گری جدیدی هستند

حجت الاسلام سید احمد خاتمی گفت: کسانی که از فتنه ۸۸ دنباله روی می کنند امروز با گفتن این موضوع که حصر فتنه گران غیر عادلانه است، به دنبال فتنه گری جدیدی هستند.
کد خبر: ۳۷۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۹ - 31December 2014

دنباله روهای فتنه ۸۸ دنبال فتنه گری جدیدی هستند

به گزارش خبرنگار سرویس داخلی خبرگزاری دفاع مقدس، سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران امروز در مراسم ۹ دی که در ستاد کل نیروهای مسلح با حضور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد، درباره ۹ دی گفت: ۹ دی ارزش ۲۲ بهمن ۵۷ را دارد؛ آن حماسه انقلاب را شکل داد و حماسه ۹ دی از شجره طیبه انقلاب پاسداری کرد.

وی سپس با اشاره به اینکه با سه نوع حاکمیت رو برو هستیم، افزود: در اولین نوع از حاکمیت وظیفه داریم نگذاریم حق تنها بماند اما دومین نوع حاکمیت در برگیرنده فضای حاکمیتی طاغوت است و سومین نوع حکومت، فضای فتنه و غبار آلود را در بر می گیرد.

امام جمعه موقت تهران در ادامه با بیان اینکه در فضای باطل وظیفه داریم ابتدا رنگ باطل به خود نگیریم و سپس در صورت امکان فضای باطل را بتوانیم برهم بزنیم، یاد آور شد: بزرگی که در دهه ۶۰ از بزرگان انقلاب بود در خاطرات خود نوشته ۱۲ بهمن زمانی که در انتظار ورود امام به میهن بودیم، فردی که کنار من حضور داشت ـ این فرد بعدها وزیر و وکیل شد و در فتنه ۸۸ به دلیل مشارکت فعال در فتنه به زندان رفت ـ  گفت شما آخوندها توانستید طاغوت را سرنگون کنید اما حکومت کردن بلد نیستیدبه همین خاطر حکومت را از شما می گیریم.

وی با تأکیر بر اینکه این فرد و دوستانش ۳۷ سال است در خمیازه می توانیم حکومت را بگیریم، قرار دارند، یاد آور شد: آقایی که از امام حکم ها داشت بعد از رحلت ایشان، عنوان می کند زمان امام هم ولایت فقیه را قبول نداشتیم اما می ترسیدیم این را بیان کینم.

این عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اظهار این مطلب که در فتنه ۸۸ مردم نشان دادند از خواص هستند و برخی از کسانی که جزو خواص محسوب می شدند نشان دادند از عوام هستند، بیان داشت: در حالی که مردم در ۹ دی خواستار اشد مجازات فتنه گران بودند، نظام با هدف جلوگیری از وارد آمدن آسیب به فتنه گران آنها را در حصر قرار داد اما امروز برخی ها سخن از غیر عادلانه بودند حصر این افراد سخن می گویند.

وی خاطر نشان کرد: قبل از فتنه ۸۸ سران برخی کشورهای بزرگ پیغام می دادند ما به دنبال ارتباط با ایران هستیم اما بعد از انتخابات کاندیداهای فتنه گران با اعمالی که انجام دادند، امید دشمنان شدند به نحوی که لحن آن کشورها تغییر یافت.

حجت الاسلام خاتمی با بیان اینکه خواص دنیا طلب همیشه عامل فتنه بودند، تصریح کرد: فتنه گران در فتنه ۸۸ پشت سرنام امام سنگر گرفتند؛ عملی که یاد آور اقدام منافقین زمان پیامبر اسلام(ص) در ساخت مسجد ضرار با هدف ضربه زدن به اسلام بود ؛ مسجدی که بنا به دستور پیامبر ویران شد.

انتهای پیام/        

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار