سردار نقدی در جمع بسیجیان بندر لنگه:

اگر سران فتنه اعدام شوند مقصرش افرادی هستند که دم از رفع حصر می زنند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مردم انتظار دارند که اگر قرار باشد این افراد رفع حصر شوند، محاکمه و مجازات صورت گیرد و اگر سران فتنه اعدام شوند مقصرش همین افرادی هستند که دم از رفع حصر می زنند.
کد خبر: ۳۷۴۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۲ - 31December 2014

اگر سران فتنه اعدام شوند مقصرش افرادی هستند که دم از رفع حصر می زنند

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، به نقل از پایگاه اینترنتی بسیج، سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در نشست هیئت عاشقان ولایت بسیجیان بندر لنگه گفت: نهم دی مصداق ایام الله است. شعارهای برخواسته از عمق معرفت و بصیرت و شعور، شعارهای روز نه دی هستند و باید در این روز دلایل و رموز پیروزی ملت بررسی و بیان شود.

نقدی با اشاره به حمایت تمامی قدرت های استکباری و صهیونیستی از فتنه گران و فعالیت علیه نظام جمهوری اسلامی بیان کرد: دشمن با همه امکانات جاسوسی، رسانه ای، مادی و تجهیزاتی خود علیه نظام وارد عرصه شد اما با بصریت و آگاهی مردم شکست خورد.
وی با بیان اینکه پیروزی دفاع مقدس و نهم دی یک تفاوت عمده داشت ادامه داد: این تفاوت باعث امتیاز و رجحان این پیروزی شد چراکه در دوران دفاع مقدس، ملت ایران به تنهایی در مقابل همه ی مستکبران و صدامیان ایستادگی کرد و در راه مبارزه با دشمن خارجی کسی مرتکب اشتباه و گمراهی نمی شد و یکدل و متحد در مقابل دشمن خارجی ایستادگی می کردند. اما در جریان فتنه اوضاع خیلی پیچیده بود و مردم در فضای غبارآلود و شرایطی دشوار در یافتن حق و باطل، راه حق را انتخاب کردند.
رییس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: شرایط فتنه به گونه ای بود که برخی از چهره های سرشناس و دارای نفوذ اجتماعی بالا و حتی برخی کسانی که در راس نظام هم بودند از درک حقیقت عاجز مانده و راه درست را انتخاب نکردند. در این شرایط خیلی ها هم که صاحب اسم و رسم بودند یا رسانه داشتند در مقابل این فتنه سکوت کردند اما با همه این آشفتگی ها و گمراهی ها که گریبان بسیاری از خواص را گرفت مردم اشتباه نکردند و راه حقیقت را انتخاب کردند این در حالی است که در شرایطی نظیر این، مردمان بسیاری در طول تاریخ گمراه شدند مثل آن روزی که مردم در مقابل قرآن های روی نیزه در سپاه حضرت علی (ع) نتوانستند حقیقت را ببینند و راه درست را انتخاب کنند.
وی عوامل پیروزی مردم در فتنه 88 را نشات گرفته از حکمت و صبر و تدبیر ولایت و عشق و علاقه خالصانه و ایمان واقعی مردم به اسلام دانست و ادامه داد: ولایت با همه مردم صبر کرد تا راه را پیدا کنند و اصل مطلب را درک کنند ولو اینکه برخی از اراذل در خیابان ها علیه او شعار دادند.
جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج افزود: آن روز که برای مردم مسجل و مسلم شد که هدف فتنه گران اسلام است، بدون هیچ سازماندهی و برنامه ریزی قبلی، یکپارچه و متحد در نهم دی به میدان آمدند و تجمعی به راه انداختند که در طول تاریخ انقلاب سابقه نداشته است.
وی به برخی اظهارنظرها درباره رفع حصر سران فتنه اشاره کرد و گفت: برخی آدم های کم عقل مدام از رفع حصر حرف می زنند، باید بدانند که با دست خودشان سران فتنه را به سمت چوبه دار می برند. مطالبه مردم این است که سران فتنه محاکمه و مجازات شوند و با توجه به جنایت و خیانت این افراد در به آشوب کشاندن کشور و تهدید امنیت ملی و ریخته شدن خون بی گناهان، مجازات سنگینی در انتظارشان خواهد بود.
نقدی خاطرنشان کرد: مردم انتظار دارند که اگر قرار باشد این افراد رفع حصر شوند، محاکمه و مجازات صورت گیرد و اگر سران فتنه اعدام شوند مقصرش همین افرادی هستند که دم از رفع حصر می زنند.
وی از فتنه بزرگ صهیونیست ها و دشمنان اسلام خبر داد و گفت: مستکبرین و دشمنان صهیونیستی برای گرفتن وحدت و یکدلی امت اسلامی اعم از شیعه و سنی، فتنه ی جریان تکفیری را به راه انداختند و قصد دارند با ایجاد اختلاف و تفرقه امت اسلام را درگیر جنگ داخلی کرده و چهره ای زشت و خشن از اسلام را به مردم جهان نشان دهند.
رییس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: امت اسلام همچنان که ملت ایران در فتنه 88 با هوشیاری و بصیرت، پیروزمندانه عزت خود را حفظ کرد در مقابل این فتنه نیز بصیرت مندانه و هوشمندانه اتحاد و همدلی خود را حفظ کند.
وی شبکه های ماهواره ای را مهم ترین ابزار دشمن صهیونیستی برای وحدت شکنی دانسته و افزود: این شبکه ها با نام شیعه و سنی در لندن راه اندازی شده و با توهین و فحاشی به مقدسات هم، یکدیگر را تکفیر کرده و تفرقه می اندازند.
نقدی در پایان سخنان خود ترویج فساد و فحشا را از کارکردهای مهم این شبکه ها دانسته و افزود: امروز می بینیم در کنار اعتیاد یکی از عوامل مهم طلاق در کشور ما، تماشای برنامه های شبکه های ماهواره ای است که با فساد انگیزی و رواج بی بند و باری زمینه ساز اختلاف و طلاق می شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها