قدردانی رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس از رسانه ها

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس از تمامی رسانه ها به ویژه رسانه یی که در سالروز آزادسازی خرمشهر، اهتمام و توجه خاصی نسبت به این حماسه و فتح بزرگ و همچنین افتتاح خبرگزاری دفاع مقدس داشتند تشکر و قدردانی نمودند.
کد خبر: ۳۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۹ - 09June 2013

قدردانی رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس از رسانه ها

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس سردار کارگر با اعلام آمادگی و همکاری و مساعدت بنیاد حفظ آثار با تمامی رسانه ها ی مکتوب ، دیداری و شنیداری ( مطبوعات ،خبرگزاری ها ، سایت ها و صداو سیما ) در سطح کشوری و استانی در زمینه ترویج و گسترش فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس اظهار داشت : بسیاری از خاطرات و عظمت حماسه های سالهای جنگ تحمیلی ، هنوز در سینه شاهدان ان دوران ، ناگفته مانده است که باید به عنوان بخشی از میراث دینی ، ملی فرهنگی با همکاری و تلاش مضاعف رسانه ها ف این قطعه مهم از تاریخ کشور عزیز اسلامی ایران با نام تاریخ شفاهی جنگ ثبت و ضبط شده و مورد بهره برداری قرار گیرد .


ایشان با یاداوری تکلیفی که آحاد افراد جامعه نسبت به شهدا و ایثارگران دارند ابراز داشت : این در شرایطی است که امنیت ، نشاط ، آزادی و رفاه امروزی همه ی ما ، مرهون رشادت های دیروز یکایک فرزندان برومند این مرزو بوم و همیاری تمامی اقشار ملت ایران اسلامی می باشد . لذا شایسته است رسانه ها به عنوان نمایندگان افکار عمومی جامعه و جهادگران عرصه جنگ نرم ، نقش بیشتری و موثرتری را در ثبت و ضبط ، ماندگاری و پایدارسازی فرهنگ انقلاب ، دفاع مقدس و پایداری داشته باشند .


 سردار سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس باردیگر ازتمامی رسانه ها از جمله صداوسیما ، برخی خبرگزاریها ، سایت ها ، مطبوعات و نشریاتی که تا کنون به لحاظ کمی و کیفی با تهیه ، انتشار ویا انعکاس خبر ،گزارش ، مقاله ، تحلیل ، فیلم ، مستند و... به مقوله دفاع مقدس پرداخته اند صمیمانه قدردانی نمود و اظهار امیدواری کرد که ،ان شاءالله خداوند متعال ضمن موفقیت روزافزون برای همه ی عزیزان ، ثوابی نیز از مجاهدت های رزمندگان ، ایثارگران و شهدای گرانقدر را به تمامی تلاشگران عرصه ی رسانه ها عطا فرماید .
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار