روزنامه عربستانی «الوطن»؛

حمله انتحاری در مرز عربستان و عراق/ کشته شدن فرمانده مرزبانی شمال عربستان

گزارش‌‌های رسانه‌ای حاکی است که انفجاری در مرز شمالی عربستان صورت گرفته که احتمالا عامل آن گروهک تروریستی داعش بوده است.
کد خبر: ۳۷۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۷ - 05January 2015

حمله انتحاری در مرز عربستان و عراق/ کشته شدن فرمانده مرزبانی شمال عربستان

به گزارش گروه بین الملل دفاع پرس، گزارشهای رسانهای حاکی است که انفجاری تروریستی در مرز شمالی عربستان در منطقه عرعر (مرز عربستان با عراق) صورت گرفته و فرمانده منطقه مرزی شمالی عربستان جان خود را از دست دادهاست.

روزنامه عربستانی «الوطن»، گزارش داد که وزارت کشور عربستان با صدور بیانیهای تا کنون کشته شدن دو نظامی را در منطقه مرزی عرعر تأیید کرده و اعلام کرده که این حمله انتحاری بوده است.

بر اساس بیانیه وزارت کشور عربستان سرتیپ «عوده البلوی» فرمانده مرزبانی مرزهای شمالی عربستان و یک سرباز کشته و یک افسر دیگر نیز زخمی شده است.

وزارت کشور عربستان اعلام کرد که بامداد امروز یکی از گشتهای مرزبانی این کشور در مرکز «سویف» در شهر عرعر مورد هدف حمله مسلحانه گروهی تروریستی قرار گرفت که بعد از درگیری نیروهای مرزبانی با آنها یکی از مهاجمان کشته شد.

بر اساس این خبر بعد از درگیری نیروهای مرزبانی با مهاجمان، یکی از تروریستها دست به حمله انتحاری زد که منجر به کشته شدن دو تن از نظامیان عربستانی شد.

عربستان تأکید کرد که این حادثه همچنان در دست بررسی است و به زودی گزارش کامل تری از جزئیات آن منتشر خواهد شد.

رسانههای عربستانی گزارش داده بودند که با توجه به نزدیکی این منطقه با مرز عراق، این حمله از سوی عناصر گروهک تروریستی داعش صورت گرفته است.

استان مرزهای شمالی کمجمعیتترین استان عربستان است که در شمال این کشور و در کناره مرزهای عراق و اردن واقع شده و مرکز این استان شهر عرعر است.

انتهای پیام/ک.ف
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار