شبکه خبری «المیادین»؛

گروهک «ارتش آزاد» علیه عناصر «جیش‌الاسلام» اعلام جنگ کرد

در ادامه درگیری میان گروه‌های تروریستی حاضر در سوریه، این بار گروهک تکفیری «ارتش آزاد» علیه عناصر تکفیری «جیش‌الاسلام» اعلام جنگ کرد.
کد خبر: ۳۷۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۳ - 05January 2015

گروهک «ارتش آزاد» علیه عناصر «جیش‌الاسلام» اعلام جنگ کرد

به گزارش گروه بینالملل دفاع پرس، گروهک تروریستی «ارتش آزاد» اعلام کرد که عناصر گروهک تکفیری «جیش الاسلام» را به هلاکت خواهد رساند.

شبکه خبری «المیادین» گزارش داد، پس از اینکه گروهک تکفیری جیش الاسلام با گروهک تروریستی «جیش الامه» درگیر شد و این گروهک را منحل کرد، تروریستهای ارتش آزاد نیز عناصر جیش الاسلام را به خیانت متهم و تأکید کردند که عناصر این گروهک را به هلاکت خواهند رساند.

عناصر ارتش آزاد همچنین تأکید کردند در صورتی که عناصر «زهران علوش» (سرکرده گروهک جیش الاسلام» حملات خود به جیش الامه در دوما را متوقف نکند، همه آنها را خواهند کشت.

این در حالی است که گروه تروریستی «جیش الاسلام» چندی پیش، در حومه «غوطه شرقی» عناصر گروهک رقیب خود یعنی «جیش الامه» را در جریان یک عملیات برقآسا از بین برده بود.

گروهک تکفیری جیش الاسلام به بهانه اینکه گروه جیش الامه فاسد فی الارض است و موجب فساد شده است، در جریان یک عملیات چند ساعته و برقآسا، عناصر این گروهک را به هلاکت رساند.

انتهای پیام/ک.ف

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار