ماجرای رزمنده‌ای که با لباس خونی نماز می‌خواند

حجت‌السلام والمسلمین ماندگاری گفت: شهدا به آیات قرآن عمل کردند و به خدا رسیدند و اگر امروز زندگی‌ها تاریک شده به خاطر عمل نکردن به آیات قرآن است.
کد خبر: ۳۷۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۷ - 06January 2015

ماجرای رزمنده‌ای که با لباس خونی نماز می‌خواند

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، حجتالاسلام والمسلمین ماندگاری در یادواره 38 شهید دانشگاه امام صادق(ع) با اشاره به زندگی شهدا اشاره کرد و گفت: شهدا میتوانستند خیلی از کارها را انجام دهند ولی انجام ندادند تا به خدا برسند و ما باید حواسمان باش که چه کارهایی انجام می دهیم اگر بخواهیم راه آنها را ادامه بدهیم.

وی در ادامه افزود: امروز رسم است که مردم فراز و نشیب ها را از خبرگزاری نگاه و زندگی خود تضمین می کنند مثل مسائل اقتصادی، در حالی که خدا می گوید مردم من پیغمبر فرستادم شما زندگی خود را با پیغمبر تضمین کنید.

حجتالاسلام و المسلمین ماندگاری با اشاره به اینکه شهدا پیغمبر را باور کردند، گفت: شهدا زندگی خود را با پیغمبر تضمین کردند و به گفته های پیغمبر عمل کردند و آسمانی شدند.

وی با اشاره به بزرگی کار شهدا خاطرنشان کرد: شهدا با اینکه سن زیادی نداشتند اما خیلی بزرگ بودند چرا که راه را درست انتخاب کرده و پیرو ولایت بودند.

حجتالاسلام والمسلمین ماندگاری گفت: رزمندهای با سن کم و قد کوتاه را دیدم در کنار توپ ایستاده بود، به او گفتم چرا و چگونه آمدی گفت با التماس؛ گفتم چگونه گلولهها را به قبضه می رسانی، گفت با التماس و در پایان گفت من آمدهام که شهید شوم. وقتی این موضوع را برای مقام معظم رهبری تعریف کردم ایشان گریه کردند.

حجت السلام و المسلمین در خاطره دیگری گفت: رزمندهای به دیدن آیت الله مشکینی آمده بود و گفت حاج آقا من در جبهه با لباس خونی نماز می خوانم اشکالی ندارد، آیت الله مشکینی گفت من حاضرم ثواب 20 سال نمازم را به تو بدهم و ثواب یک روز نماز شما را داشته باشم.

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار